Skip to main content

E-lasku näkyy paperilaskuna Laskutustavan vaihdossa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Laskumapin vieressä on Laskutustavan vaihto, kurkkasin mitä se meinaa ja kappas, 8.8.2011 puhelinlasku on mukamas paperilasku, nettilasku 10.8.2011 on paperiton. Kun ryntäsin äkkiä hallintaan niin siellä molemmat E-laskuja kuten ovat olleet vuosia. Kiva paniikkinappula...

1 kommentti

  • August 22, 2011
Asiakastiedoissasi näkyy laskutustapana e-lasku sekä matkapuhelin- että laajakaistalaskuilla. Omilla sivuilla on tähän tietoon vedoten hieman virheellisestä tietoa. Pahoittelut siitä!