E-lasku näkyy paperilaskuna Laskutustavan vaihdossa
Laskumapin vieressä on Laskutustavan vaihto, kurkkasin mitä se meinaa ja kappas, 8.8.2011 puhelinlasku on mukamas paperilasku, nettilasku 10.8.2011 on paperiton. Kun ryntäsin äkkiä hallintaan niin siellä molemmat E-laskuja kuten ovat olleet vuosia. Kiva paniikkinappula...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.