Teen laajakaistalaskunne ohjeiden, sivustojenne ohjeiden ja pankin verkkopankkiiohjeiden mukaan laajakaistalaskun kytkemisen toimenpiteet, jotta saisin laajakaistalaskun e-laskuksi. En ole onnistunut saamaan laskua verkkolaskuna (e-laskuna). Olen käynyt pankissa kolmasti asiaa selvittämässä.
Aikaisemmin sain laajakaistalaskun onnistumaan suoraveloituksena. Lopetin sen, koska haluan eroon paperilaskuista.
Miten saan e-laskun onnistumaan laajakaistalaskulle?
KFK
Sivu 1 / 1
Tietoa e-laskusta ja sen käyttöönotosta Ohjeet ja vinkit - sivuilla. Käyttöönotossa tulee olla tarkkana että antaa pankille oikeat numerot laskusta.
Jos pankki ei ole onnistunut selvittämään miksi e-laskun kytkentä ei ole onnistunut ja haluat Soneran osuuden liittymäsi e-laskun suhteen tarkistettavan, pitäisi asia hoitaa suoraan laskutuksen Asiakaspalvelun kanssa numerossa 0200 17000. Pankki tekee e-laskun kytkennän ja meidän laskutus voi tarkistaa onko kytkentä tullut Soneran laskutusjärjestelmään.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos pankki ei ole onnistunut selvittämään miksi e-laskun kytkentä ei ole onnistunut ja haluat Soneran osuuden liittymäsi e-laskun suhteen tarkistettavan, pitäisi asia hoitaa suoraan laskutuksen Asiakaspalvelun kanssa numerossa 0200 17000. Pankki tekee e-laskun kytkennän ja meidän laskutus voi tarkistaa onko kytkentä tullut Soneran laskutusjärjestelmään.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla on sama ongelma. E-laskutuksen aloitusilmoitus ei onnistu!
Olen 100% varma, että olen antanut tiedot oikein pankin järjestelmässä. Minulla on nyt käytössä sähköpostilasku, josta olen antanut E-laskun tietoina Asiakastunnuksen ja Viitenumeron. Sain kuitenkin ilmoituksen, että kytkentä on epäonnistunut (Miksi ilmoituksessa ei ole antamiani tietoja, jotta voisi tarkistaa, mitkä tiedot olette pankista saaneet?). Muiden yhtiöiden osalta kaikki tekemäni E-lasku kytkennät ovat menneet putkeen. Miten siis tästä eteenpäin? En enää aio soittaa asiakaspalveluun, jonne yritin ja jonotin 10-15 minuuttia ilman vastausta.
Saanko apuja vai vaihdanko yhtiötä?
Olen 100% varma, että olen antanut tiedot oikein pankin järjestelmässä. Minulla on nyt käytössä sähköpostilasku, josta olen antanut E-laskun tietoina Asiakastunnuksen ja Viitenumeron. Sain kuitenkin ilmoituksen, että kytkentä on epäonnistunut (Miksi ilmoituksessa ei ole antamiani tietoja, jotta voisi tarkistaa, mitkä tiedot olette pankista saaneet?). Muiden yhtiöiden osalta kaikki tekemäni E-lasku kytkennät ovat menneet putkeen. Miten siis tästä eteenpäin? En enää aio soittaa asiakaspalveluun, jonne yritin ja jonotin 10-15 minuuttia ilman vastausta.
Saanko apuja vai vaihdanko yhtiötä?
TarmoON
Tässä ohjeet vielä e-laskun kytkentään.
Tarvittavat tiedot (viitenumero ja asiakastunnus) löytyvät viimeisimmästä laskustasi.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä ohjeet vielä e-laskun kytkentään.
Tarvittavat tiedot (viitenumero ja asiakastunnus) löytyvät viimeisimmästä laskustasi.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Sama ongelma oli myös täällä, tiedot luonollisesti oikein ja ilmoitus tuli että ei onnistunut. Valitettavasti sonera ei ole kiinnostunut ongelmasta jos noin 50 prosentilla asiakkaista homma toimii. Tämä firma on kyllä niin uskomattoman pihalla yritystoiminnan perusteista mutta minkäs teet kun ei ole parempaa vaihtoehtoa.
E-laskun kytkentäohjeet löytyvät laskutus-sivuiltamme. Asiakaspalvelumme 0200-17000 (mpm/pvm) voi tarkistaa onko pankki välittänyt tiedot laskutusjärjestelmäämme.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.