Skip to main content

e-laskun käyttöönotto

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Laitoin laajakaistalaskuni pankin e-lasku systeemiin, enkä haluaisi enää sähköpostilaskua enkä myöskään textiviesti laskua. Loppuvatko automaattisesti, vai miten lopetan ne. Pankin e-lasku riittää minulle.

1 kommentti

  • March 5, 2012
Hei kiki !

Kiitos viestistä.
Verkkopankista tehty e-Laskun kytkentä korvaa sähköposti-ja tekstiviesti laskun, joten ei tarvitse erikseen asiasta ilmoitella Asiakaspalveluumme.