Skip to main content

E-laskun kytkeminen ei mene perille

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei,

Mikäköhän mättää, kun e-lasku ei tunnu aktivoituvan millään. Tulee vaan jatkuvasti s-postilaskuja. Yhteys on taloyhtiön valokuitu ja kytkentä tehty näiden ohjeiden mukaan (pankkina Nordea):

http://www.sonera.fi/asiakastuki/laskut ... sku/elasku

TV-palveluille kyllä e-lasku pelittää normaalisti.

1 kommentti

  • September 30, 2013
Moi Legge!

Noiden ohjeiden avulla pitäisi kyllä onnistua. Olethan valinnut viitenumeron ja yksilöintitiedon viimeisimmästä laskusta? Ja lisäksi valinnut laskuttajalistasta TeliaSonera Finland Oyj ja laskutusaiheeksi LAAJAKAISTA, -LANKA- ja YHTEISLASKU? Mikäli kytkentä ei onnistu, niin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan pankkiin. Koska kyseessä on pankin palvelu, niin emme pysty e-laskua täältä käsin kytkemään.