Skip to main content

E-laskun tulostus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Olen jo kauan odottanut ja kokeillut laskun tulostusta normaalilaskun näköislaskuna kirjanpitoa varten. Nyt sitä tulostuu vähintään 3 sivua. Miten se onnistuu?

1 kommentti

  • March 16, 2012
Hei koneyrittaja_13!
Yritätkö tulostaa sähköistä laskua Omien Sivujen laskuarkistosta, sähköpostiin saapuvasta ilmoituksesta vai pankin sivuilta?

Mikäli käytät pankin palvelua, saat omasta pankistasi tukea verkkopankin käyttöön. Jos kyse on meidän palveluista, kerrothan vielä hieman tarkemmin, jääkö jotain tulostumatta, tulostuuko tyhjiä sivuja, vai minkälainen ongelma tulostuksessa on? Saamme asian varmasti ratkaistua.