Skip to main content

E173 ei asennu kunnolla

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Missä voisi olla vika?
Käytössä on E173 nettitikku, joka toimi vielä viikko sitten. Tämän jälkeen tuli ongelmia yhdistämisessä ja poistin Mobile Partnerin ja asensin sen uudelleen. Nyt kuitenkaan ohjainohjelmiston asentamisessa tulee yhden kohdalla virhe.
http://lolled.net/kuvaus2/out.php?i=17115_tikku1.PNG
http://lolled.net/kuvaus2/out.php?i=17116_tikku2.PNG
Tikun päivityskään ei auta mitään asiaan.
Käytössä on Windows 7.

1 kommentti

  • February 21, 2012
Hei Nonstand: Suosittelisin sinua olemaan yhteydessä suoraan Tekniseen Tukeemme, numeroon 0206 90101, jotta asia saataisiin kuntoon.