Missä voisi olla vika?
Käytössä on E173 nettitikku, joka toimi vielä viikko sitten. Tämän jälkeen tuli ongelmia yhdistämisessä ja poistin Mobile Partnerin ja asensin sen uudelleen. Nyt kuitenkaan ohjainohjelmiston asentamisessa tulee yhden kohdalla virhe.
http://lolled.net/kuvaus2/out.php?i=17115_tikku1.PNG
http://lolled.net/kuvaus2/out.php?i=17116_tikku2.PNG
Tikun päivityskään ei auta mitään asiaan.
Käytössä on Windows 7.
E173 ei asennu kunnolla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.