E7 / Elisasta Soneraan pääkapunkiseudulla
Tartuin Soneran tarjoukseen yritysliittymäsopimuksesta, kylkiäisenä Nokian E7. Puhelin toimitettiin minulle n. 2 viikkoa ennen liittymän vaihtumista Elisalta Soneraan. Käytinkin puhelimella Elisaa nuo 2 viikkoa. Nyt Soneran sim-kortti on toiminnassa. Puhelimeni on mitä kuinkin 95% ajasta kytkeytyneenä 2-G -verkkoon. Tiedonsiirto on käytönnössä aivan mahdotonta. Elisalla noita ongelmia ei ollut yhtään. Mikä avuksi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.