Skip to main content

E7 ja Anna

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Päivitin E7:n käyttiksen ja puhelin toimi hyvin pari tuntia. Sen jälkeen puhelin ilmoitti, ettei se voinut rekisteröidä SIM-korttia ja nyt ei puhelinliittymä toimi. Voisiko joku tarkistaa liittymäni toiminnan?

1 kommentti

  • August 25, 2011
Hei E7_ei_toimi! Katsoin tilanteesi ja ongelma ei johdu edellämainitusta, eli puhelimesta. Tässä asiassa suosittelen sinua olemaan yhteydessä suoraan yritysasiakaspalveluumme.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera