Nokian E75-1 lakkasi vastaanottamasta sähköpostejani. Poistin neuvojen mukaan asetukset puhelimesta ja hain ne netistä uudelleen. Nyt puhelin ei löydä postejani vaan ilmoittaa, että "kirjautuminen epäonnistui. yritä uudelleen". Antamani asetukset sivuille ovat 100% oikein. Sotkeeko tuo puhelimen käyttämä IMAP tuota hakua. Yritin asentaa myös puhelimen kautta suoraan mutta tulos on yhtä huono.
Netin kautta postin haku ja lähetys toimii kaikissa ohjelmissa. Pitääkö mennä puhelinkauppaa ja laittaa tämä vanha puhelin verkonpainoksi?
Vai voisiko ongelma juontaa juurensa tästä Outlook Expressin ongelmasta? Olen muuten muuttanut kaikki asetukset Soneran sivuilla olevien posti-ohjelmien asetusohjeiden mukaisiksi. Silti herjaa...mutta posti kulkee!
Ongelma kirjauduttaessa sähköpostipalvelimeen. Salasanaa ei hyväksytty. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR [IN-USE] user mailbox locked', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92
24.9.2010
Kävin eilen Soneran myyntipisteessä...jälleen asiakaspalvelun neuvojen mukaan, yritin kahden myyjän avustuksella laittaa noita E75 asetuksia ym. kohdalleen. Teimme n. tunnin verran turhaa työtä. Myyjät ehdottivat puhelimen vaihtoa. Nyt otan yhteyttä Nokian puolelle. Katsotaan mitä he asiasta tuumivat. Ehdottavatko operaattorin vaihtoa puhelimen sijasta. Tietokoneella postiohjelmat pelaavat edelleen vaikka herjaavatkin.
E75-1 ja Soneran postiasetukset
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.