Hei!
Tulipa sitten postissa lappunen että netti on kytketty jnejne. Modeemini on saatu aikanaan KYMPiltä ja laittelin purkkiin VPI ja VCI arvot 0/33, mutta eipä näytä pelittävän suuntaa tai toiseen. DSL-valo vain vilkkuu mutta eipähä netti lähe pyörimään? Mitä tälle voisi tehdä vai pitääkö vain itkeä ja rukoilla?
EA510 v4 ja Sonera 24/1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.