Skip to main content

EA510 v4 ja Sonera 24/1

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei!

Tulipa sitten postissa lappunen että netti on kytketty jnejne. Modeemini on saatu aikanaan KYMPiltä ja laittelin purkkiin VPI ja VCI arvot 0/33, mutta eipä näytä pelittävän suuntaa tai toiseen. DSL-valo vain vilkkuu mutta eipähä netti lähe pyörimään? Mitä tälle voisi tehdä vai pitääkö vain itkeä ja rukoilla?

2 kommenttia

  • December 8, 2009
Eikö kukaan osaisi vastata edes jotakin?

  • December 9, 2009
Vaikuttaa siltä, ettei modeemin ja Soneran verkon välinen yhteys toimi. Ongelma johtuu joko modeemista, puhelinjohdosta tai verkosta.

Ensimmäisenä kannattaa käydä läpi Ohjeet ja Vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet. Jos ohjeista ei ole apua ongelmaan, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu