Skip to main content
Olen kesästä lähtien käyttänyt puhelintani älypuhelimen kanssa nettiyhteyden kanssa, ostin edellisen paketin 14.10 verkkokaupasta enkä ole saanut sen aktivoitumisesta vahvistusviestiä puhelimeen. Sähköpostiini sain tilatessa tilausvahvarin niinkuin pitääkin ja raha on lähtenyt tililtä.

Olen lähettänyt myös minunsonera-appin avulla viestin asiakaspalveluun 16. pvä tiedustellakseni asiasta.

Jos kyse on jostain liittymätyypistä, älä pliis aloita. Se on toiminut ihan hyvin pari kk ennen tätä samalla systeemillä.
Hei valtavakukko!

Voisitko lisätä liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin katsotaan mikä tilanne latauksen kohdalla on. Nettikuukausihan aktivoituu sitten kun uusi laskutuskausi alkaa vaikka sen tilaisikin ennakkoon. Mutta lisää numero tietoihin niin katsotaan tarkemmin.
Lisätty se numero. Ei aktivoitu ja sain minun sonera-palvelun kautta hienosti asian vierestä viestin asiakaspalvelulta jossa minun sanottiin ladanneen puhelusaldoa, ei nettiaikaa.

Tämä siitä huolimatta, että laitoin viestiin tarkan latauspäivämäärän joka oli eri kuin puhelusaldolatauksessa. Hienoa toimintaa.

Minulla on toki nettilatauksen tilausvahvistuksessa viitenumero mutta voiko sen postaa tähän avoimelle foorumille?
Latasin tänään uuden kuukausipaketin joka ehkä mahdollisesti lähtee huomenna käyntiin kun puhelusaldonettipäiväpakettihärpäke loppuu yöllä.

Joka tapauksessa, haluan myös tuon 14 pvä ostetun paketin käyttööni. Kertokaa nyt mihin voin laittaa esimerkiksi noita viitenumeroita verkkokauppaostoista. Tässä on mennyt turhaan puhelusaldoa jo varmaan 20 euroa tämän typeryyden takia.
Hei valtavakukko !

Kyllä viitenumeron uskaltaa kirjoitella tänne, se auttaisi kovastikin meitä selvittelyssä mikä on ladatun saldon tilanne ollut.
KatjaN kirjoitti:
Hei valtavakukko !

Kyllä viitenumeron uskaltaa kirjoitella tänne, se auttaisi kovastikin meitä selvittelyssä mikä on ladatun saldon tilanne ollut.



Ok.

Eli tuo 15.10 saadun tilausvahvistuksen viitenro oli 1750000506112
Nyt 31.10 tilatun nettiajan taas 1750000497014
Hei valtavakukko!

Pahoittelen epäselvyyttä liittymäsi latauksissa.

Asiakasrekisterimme mukaan liittymääsi on 15.10.2013 ladattu tiedonsiirto- eli nettipalvelua 10 eurolla. Nettikuukausi on ladattu tänään eli 31.10.2013.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Tapani V kirjoitti:
Hei valtavakukko!

Pahoittelen epäselvyyttä liittymäsi latauksissa.

Asiakasrekisterimme mukaan liittymääsi on 15.10.2013 ladattu tiedonsiirto- eli nettipalvelua 10 eurolla. Nettikuukausi on ladattu tänään eli 31.10.2013.


Ystävällisin terveisin

Tapani V



15.10 olen myös ladannut normaalia saldoa. 14.10 olen tilausvahvistuksenkin mukaan ladannut viitteellä "1750000497014" "Lataa netin käyttöaikaa 31 päivää 19,90 e (alv 24%)".

Raha olla lähtenyt tililtä samantien, ei nettiaikaa, turhaa mennyt parikymppiä saldoa asiaa ratkottaessa.

Jokainen viesti jonka aspa lähettää, sanoo samaa kuin sinä.

Voisitteko nyt vastata vain kysymykseen "missä on 14.10 lataamani "netin käyttöaika 31 päivää 19.90" jonka latasin tilausviitteellä "1750000497014" 14.10? Tilausvahvistus on lähetetty 15.10 puolella.

Latasin tämän 14.10 nettikuukauden LISÄKSI tänään uuden nettikauden viitteellä "1750000506112" jotta turha rahanhaaskaus loppuisi. Joten kertokaa nyt oikeasti missä tilaukseni 14.10 viipyy?
Hei valtavakukko!

Olen nyt tehnyt asiasta vikailmoituksen, jotta asia saadaan tutkittua. Sinuun otetaan yhteyttä kun asiaan on saatu selvyyttä.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Ilmeisesti asiaan ei ole saatu selvyyttä.
Hei valtavakukko!

Kiitos viestistäsi.

Pahoittelen, mutta liittymästäsi tehtyä vikailmoitusta ei ole vielä tutkittu, joten asiaan ei ole saatu selvyyttä. Otamme sinuun yhteyttä heti kun asia on saatu selvitettyä.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Jahah.

Nyt olemme jännän äärellä. Latasiin taas uuden nettikuukauden koska asiaan ei ole kuukauden aikana saatu selvyyttä (kohtuullistako, ehei) ja jännitämme täällä mahtaako tuo lataus nyt tälläkään kertaa onnistua.

Ensivaikutelma hommasta on se, ettei se toimi.

Onko tämä nyt oikeasti Soneralle jotenkin vaikea asia? Verkkokaupan kautta ostettu käyttöaikalataus.

Toinen jännitettävä asia on se väittääkö joku taas kerran minun tehneen puhesaldolatauksen eikä käyttöaikalatauksen.

*wrin*
Hei valtavakukko! Miten on, saitko käyttöajan latauksen onnistumaan?

Vastaa