Hei,
kaikki mahdolliset jutut on tehty, jotta palvelu toimisi (yhteyden nostot, evästeet, suojaukset jne...), mutta mikään ei auta.
Pääsemme sivustolle ihan hyvin ja rekistöitymäänkiin, mutta sitten seuraa ongelmia. Esimerkki; Ilmainen kappale ei lähde ollenkaan pyörimään, ohjelma valitsee kyllä biisin, mutta ei lähde soimaan. Ohjelmaa selatessa tulee viesti; Internal Server Error.
Mikä tän homman nimi on? Onko palvelu vaan niin surkeeta, että se toimii vain harvoilla? Muutama vuosi sitten ohjelma toimi ihan hyvin, mutta nyt ei palvelua ole saatu toimimaan ainakaan vuoteen...
Palvelun Sonera hankkii ulkopuoliselta ruotsalaiselta toimittajalta,- kannattaako tällaista palvelua mainostaa, joka ei toimi? Olen ollut yhteydessä myös Ruotsiin, mutta sieltä ei kukaan ole vaivautunut vastaamaan mitään...
Nimim. Turhautunut
Easykaraoke ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.