Skip to main content
Hei,

kaikki mahdolliset jutut on tehty, jotta palvelu toimisi (yhteyden nostot, evästeet, suojaukset jne...), mutta mikään ei auta.

Pääsemme sivustolle ihan hyvin ja rekistöitymäänkiin, mutta sitten seuraa ongelmia. Esimerkki; Ilmainen kappale ei lähde ollenkaan pyörimään, ohjelma valitsee kyllä biisin, mutta ei lähde soimaan. Ohjelmaa selatessa tulee viesti; Internal Server Error.

Mikä tän homman nimi on? Onko palvelu vaan niin surkeeta, että se toimii vain harvoilla? Muutama vuosi sitten ohjelma toimi ihan hyvin, mutta nyt ei palvelua ole saatu toimimaan ainakaan vuoteen...

Palvelun Sonera hankkii ulkopuoliselta ruotsalaiselta toimittajalta,- kannattaako tällaista palvelua mainostaa, joka ei toimi? Olen ollut yhteydessä myös Ruotsiin, mutta sieltä ei kukaan ole vaivautunut vastaamaan mitään...

Nimim. Turhautunut
Easy Karaoke - palvelun tuen yhteystieto on support@mystation.se

Soneralla ei ole omaa tukea kyseiselle palvelulle.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,

Joo, olen jo kyseiseen tukeen ollut yhteydessä ja sieltä ei ole kuulunut pihaustakaan.

Sitä vaan ihmettelen vielä, että teillä ei ole osaa eikä arpaa asiaan, vaikka tarjoatte ja mainostatte sitä "soneran viihdepalveluna"? Eikö palveluntarjoana teidänkin intresseissä olisi, että tarjoamanne palvelu toimii ja on laadukasta?
AnnKristin kirjoitti:
Hei,

Joo, olen jo kyseiseen tukeen ollut yhteydessä ja sieltä ei ole kuulunut pihaustakaan.

Sitä vaan ihmettelen vielä, että teillä ei ole osaa eikä arpaa asiaan, vaikka tarjoatte ja mainostatte sitä "soneran viihdepalveluna"? Eikö palveluntarjoana teidänkin intresseissä olisi, että tarjoamanne palvelu toimii ja on laadukasta?


Tuskin tällainen keissi olisi minkään muunkaan jälleenmyyjän ongelma muulla tapaa kuin reklamaatioina, jos ohjelmiston valmistajalla (eli ei Sonera) on hankaluuksia vastata sähköposteihin.
Easy Karaoke - palvelun toimintaa selvitetään nyt Soneran kautta. Testailin palvelua eilen, mutta samat ongelmat tulivat eteen kuin mistä nimimerkki AnnKristin kertoi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Loistavaa Tapio! Toivottavasti ongelma ratkeaa vihdoin ja viimein! Kerrothan miten asia etenee, ja jos se saadaan kuntoon. Uskon vahvasti, että palveluntarjoana Sonera hyötyy asian kuntoon saattamisessa ja maine säilyy laadukkaiden palvelujen tuottajana.

Kiitos myös asiaan tarttumisesta ja nopeasta reagoinnista.
Karaoke palvelu on poistunut käytöstä palveluvalikoimastamme. Tässä on palvelun sivuilta lisätietoa asiaan liittyen:

Soneran viihdepalvelusivusto on suljettu vähäisen käytön vuoksi. Palveluvalikoimaan kuuluneet Karaoke ja Lataamo ovat poistuneet kokonaan käytöstä.

Elokuvien lataus- ja vuokrauspalvelut ovat edelleen käytettävissä palveluntuottajien internetsivuilla http://www.sf-anytime.fi ja http://www.film2home.fi, mutta laajakaistalaskulla maksaminen ei ole enää mahdollista.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
No, joo..."Soneran viihdepalvelusivusto on suljettu vähäisen käytön vuoksi."

Kyllähän se käyttö on vähäistä, kun palvelu ei toimi...Minkähän takia ei sanota niin kuin asia on?

No, hyvä että Sonera havahtui itse siihen, että "kappas, meidän palvelu ei toimikaan.." Eikä tule turhaan markkinoitua palvelua jota ei voi käyttää...

Hohhoijaa...

Vastaa