Olen jo aikaisemmin valittanut samasta ongelmasta - eli tämän liittymän hitaudesta. Minuun otettiin silloin yhteyttä, luvattiin selvittää asiaa, sekä luvattiin tarkistaa kk.laskun määrää, koska nopeus ei ole ollut lähes koko liittymän aikana sitä mitä on luvattu (joskus on ollut tosin vähän aikaa jopa 1,1 M:n nopeus, mutta poikkeuksellisesti) Mitään ei ole kuulunut hitauden syystä eikä laskun kompensaatiostakaan.
Nyt yritän tehdä töitä, mutta ei tule mitään ! Nopeus vaihtelee 253,7-507,1 kbps. 24.1.2010 erääntyvä lasku odottaa maksamistaa tässä pöydälläni !
Terv. Ilpo Vellonen
Edelleenkin laajakaista on hidas !!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.