Olen jo aikaisemmin valittanut samasta ongelmasta - eli tämän liittymän hitaudesta. Minuun otettiin silloin yhteyttä, luvattiin selvittää asiaa, sekä luvattiin tarkistaa kk.laskun määrää, koska nopeus ei ole ollut lähes koko liittymän aikana sitä mitä on luvattu (joskus on ollut tosin vähän aikaa jopa 1,1 M:n nopeus, mutta poikkeuksellisesti) Mitään ei ole kuulunut hitauden syystä eikä laskun kompensaatiostakaan.
Nyt yritän tehdä töitä, mutta ei tule mitään ! Nopeus vaihtelee 253,7-507,1 kbps. 24.1.2010 erääntyvä lasku odottaa maksamistaa tässä pöydälläni !
Terv. Ilpo Vellonen
Sivu 1 / 1
Jos yhteys hidastelee, kannattaa käydä läpi Ohjeet ja Vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet.
Jos hidasteluongelma ei ratkea ohjeiden avulla, liittymästä kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jos hidasteluongelma ei ratkea ohjeiden avulla, liittymästä kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vaihdoin toiselta operaattorilta soneraan, jossa luvattiin tuo nopeampi yhteys. Varmistin vielä, että osoitteessani se toimii- vaan ei toiminut. Muutaman soittelun jälkeen selvisi, että ei tähän osoitteeseen saakkaan nopeampaa kuin 1M nopeus, vaikka asumme "parhaalla 3G alueella" Helsingissä. Ei kannata luottaa mitä luvataan!!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.