edellisen sopimuksen loppuminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen tilannut laajakaista langattoman. Modeemi tuli jo, antennia ei vielä, eikä infoa ajoista. Muuta infoa ei ole kuulunut kuin tilausvahvistus.Pitääkö mun irtisanoa erikseen nyt käytössä oleva lankayhteys vai katkeaako automaattisesti kun langaton otetaan käyttöön? Säilyykö f-secure automaattisesti? Muuttuuko sähköpostiosoite? Mistä sitä antennia voi kysellä kun puhelimitse asiakaspalveluun ei pääse ikinä...Yli 10 min jonoo, maksaa...ennen oli ilmanen.

1 kommentti

Koska kysymyksesi liittyvät liittymäkohtaiseen asiaan ja tilauksen tilanteen tutkiminen vaatii yksilöllisiä asiakastietoja, kysymyksiisi saat vastauksen ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme.

Voit lähettää asiasta myös palvelupyynnön asiakaspalvelumme käsiteltäväksi, valitsemalla:

http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista -> Asioi Verkossa -> Jätä palvelupyyntö


T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa