Elikkä firma vaihtaa kaikkien työntekijöiden yhteydet soneralle. Onneksi olkoon. :)
Mutta joo, itseäni mietityttää nopeus. Saisin vaikka 100megan yhteyden jos vain olisi tarjolla. Nyt soneran sivujen mukaan olettavasti tulee siirtyminen Elisan 24megasta > 8megaiseen linjaan.
Kävi askarruttamaan että onko Soneralla missään esillä tietoa siitä että onko kenties omalle alueelle tulossa milloin mahdollisuutta nopeampaan linjaan?
Kiitos.
Edessä pakkovaihto elisalta soneralle...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.