Sain tänään kokeiluun liikkuvan laajakaistan. Asensin niin kuin käskettiin, mutta sitten tulee ilmoitus: ei datayhteyttä. Kokeilin ystäväni neuvoa laittaa mokkulan sim-kortti puhelimeen ja kokeilla soittaa yksi puhelu. Kortissa ei ollut yhteyttä. Kortti tuli mokkulan mukana
Mistä tämä voi johtua?
Sivu 1 / 1
Hieman kuulostaa nyt siltä, että liittymää ei ole aktivoitu. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Asiakaspalveluun saat yhteyden soittamalla numeroon 0200 17000 (valikosta 1).
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.