Skip to main content
Heipsuli hei.

26.11 päivä netti lopetti toiminnan, ja on ollut tähän päivään asti toimimatta. DSL-yhteyttä ei ole. Kokeiltu on kahdella (2) modeemilla ja kahdella (2) tietokoneella. WLAN ja ethernet- yhteys toimivat, mutta kuten sanoin Dsl ei. Soneran vikapalvelun kanssa on puhuttu ja jätetty vikailmoitus. Yllättävää kyllä, mitään vikaa ei ole. Ihmistä ei sieltä puhelimeen saa, enkä pysty edes kirjautumaan soneran sivujen kautta tähän mikälie "oma sivu"- palveluun, josta voisi laittaa jotain vikatiedotusta, koska en ole ikinä salasanaa saanut. Itse epäilen, että jotain kytkentöjä on mennyt ristiin. Joku talossamme on saanut uuden netin, ja siinä samalla meidän kytkennät on sotketty. Kyseessä on siis 10M valokaapeliyhteys. Itse olen tässä tilanteessa melko neuvoton, koska kaiken mitä minä voin tehdä, olen tehnyt. Vikapalvelun robootin kanssa en enään aikaani kuluta, koska se on täysin hyödytöntä. Jos vähän apua saisi tätä kautta, kiitos.
Pahoittelen viivästynyttä vastausta viestiisi.

Laajakaistaliittymässäsi vaikuttaisi olevan modeemi verkossa. Jos kuitenkaan modeemisi DSL-valo ei nyt pala (tiistai 7.12. klo 18:20), voi olla että liittymäsi kytkennässä on vikaa ja meille näkyy todellisuudessa toiseen asuntoon kytketty yhtyeys.

Jos laajakaistayhteys on edelleen toimimaton, tee liittymästä vikailmoitus toisella seuraavista tavoista:

1. Soita Vikapalvelun numeroon 0206 90101 ja vie puhelu loppuun asti.

2. Laajakaistan vikailmoituslomakkeella

Kerroit että et ole saanut Omat sivut - tunnuksia. Saat tunnukset Asiakaspalvelun kautta.

- Soita Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) ja saat sitä kautta liittymäsi käyttäjätunnuksen ja sille uuden salasanan.
- Kirjaudu tunnuksilla Laajakaistan vikailmoituslomakkeelle ja tee liittymästä vikailmoitus.

Kirjaan liittymäsi tietoihin viestisi perusteella tekemäni arvion mahdollisesta ristiinkytkennästä, joten Vikapalvelulla on tämä tieto käytettävissä kun olet tehnyt vikailmoituksen.

Vastaa