Skip to main content

Ei kiinnosta se viihdepaketti

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

En nyt tiedä alkuunkaan onko tämä oikea paikka palautteelle, mutta sellaista palautetta kuitenkin, ettei voisi vähempää kiinnostaa se viihdekytkypaketti, jota puhelinmyyjänne vähän väliä tyrkyttävät, ja joka ei edes toimi PC:llä tai telkkarilla suoraan, joskaan ei silläkään ole väliä, kun telkkarista ei muutenkaan tule enää mitään katsomisen arvoista.

Toivoisin ettette soittaisi minulle uudelleen ennen kuin tarjolla on gigabittistä yhteyttä nykyisen satamegaisen kuidun tilalle ja sekin sitten ilman sitoutumisaikoja, kun ei ole tapana sitoutua pitkiin sopimuskausiin palveluissa, joissa sitoutuminen on täysin perusteetonta, pelkkää kilpailun rajoittamista. En kuitenkaan juokse halvimpien tarjousten perässä ja tiedän kyllä pystyväni irtisanomaan määräaikaisetkin sopimukset ennenaikaisesti pienellä kikkailulla, vaan linja on puhtaasti periaatteellinen. Maksoin nykyistä liittymää ottaessa ylimääräisen "asennusmaksun" 135 € teidän paskapuulaakille ihan vaan siitä ilosta ettei tullut sitä digiboksia ja määräaikaa mukaan.

Palautteen saa ja on toivottavaa välittää eteenpäin jonnekin muualle kuin aspaan, niille torspoille, jotka näistä asioista oikeasti päättävät.

4 kommenttia

  • May 2, 2013
Moro Tronic,
Lisäätkö profiiliin vielä laskulta löytyvän asiakasnumerosi niin voimme laittaa palautteen eteenpäin niin että tiedämme keneltä se tulee, josko noita tyrkytyssoittoja ei enää tulisi ainakaan yhtä paljon ;)

  • May 2, 2013
Pyysin kylläkin lähettämään viestin päätöksiä tekeville, en aspaan. Lisäsin nyt kuitenkin sen asiakasnumeron, joten profiiliin voi laittaa ettei kiinnosta kytkysopparit eikä viihdepaketit tai muutkaan operaattorin tarjoamat lisäpalvelut - otan palveluni, kiitos vaan, vapaasta Internetistä - enkä kaipaa teiltä muuta kuin nopeaa bittiä.

  • May 7, 2013
Äsken *taas* soitti yksi puhelinmyyjä samasta asiasta. Voisitte kenties vähän edes koittaa organisoida tätä systeemiänne paremmaksi, niin ettei samoille asiakkaille soitella viikon välein uusiksi täsmälleen samasta asiasta. Jos siellä johdossa nyt jonkulla on pakottava tarve saada se helvetin viihdepaketti myytyä jokaiselle asiakkaalle niin voisi vähän järkeä käyttää kuitenkin siinä miten paljon yrittää samoille asiakkaille tyrkyttää... (pyysin jälleen puhelinmyyjää laittamaan rekisteriin tiedon ettei kiinnosta)

  • May 8, 2013
Moi Tronic,
Pahoittelut että vielä yksi soitto ehti tulla sinne päin! Nyt ei enää pitäisi päästä lipsahtamaan mutta jos näin jostain syystä vielä pääsisi käymään, laita meille viestiä vaikka tähän samaan ketjuun!
Hyvää kesän alkua sinulle :)