Skip to main content

Ei laskua

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Uusin viime kuussa useita sopimuksiani. Samalla sovin myös kaikkien Soneran laskujen toimittamisesta yhdellä laskulla. (yhteisen laskun piti tulla alkuun sähköpostiin ja sitten voisin muuttaa sen e-laskuksi).

En ole kuitenkaan saanut tässä kuussa muuta laskua kuin matkapuhelinlaskun. Kanavapaketin uudessa sopimuksessa oli maksuton 2 kk, mutta laajakaistalaskun pitäisi kai tulla normaalisti.

1 kommentti

  • February 17, 2014
Heippa!

Mikäli sinulle on kytketty yhteislasku, niin ensimmäisen yhteislaskun saapumisessa saattanee kestää muutama kuukausi.

Katsoin myös asiakasnumerosi perusteella, että sinulla on vain yksi avoin matkapuhelinlasku joten laajakaistalaskua ei ole lähetetty. Seuraava lasku tulee siis luultavimmin jo yhteislaskun muodossa. Mikäli seuraava laskusi ei tule yhteislaskun muodossa, otathan meihin vaikka täällä yhteyttä ja katsotaan asiaa uudelleen kuntoon.