Hei,
Uusin viime kuussa useita sopimuksiani. Samalla sovin myös kaikkien Soneran laskujen toimittamisesta yhdellä laskulla. (yhteisen laskun piti tulla alkuun sähköpostiin ja sitten voisin muuttaa sen e-laskuksi).
En ole kuitenkaan saanut tässä kuussa muuta laskua kuin matkapuhelinlaskun. Kanavapaketin uudessa sopimuksessa oli maksuton 2 kk, mutta laajakaistalaskun pitäisi kai tulla normaalisti.
Sivu 1 / 1
Heippa!
Mikäli sinulle on kytketty yhteislasku, niin ensimmäisen yhteislaskun saapumisessa saattanee kestää muutama kuukausi.
Katsoin myös asiakasnumerosi perusteella, että sinulla on vain yksi avoin matkapuhelinlasku joten laajakaistalaskua ei ole lähetetty. Seuraava lasku tulee siis luultavimmin jo yhteislaskun muodossa. Mikäli seuraava laskusi ei tule yhteislaskun muodossa, otathan meihin vaikka täällä yhteyttä ja katsotaan asiaa uudelleen kuntoon.
Mikäli sinulle on kytketty yhteislasku, niin ensimmäisen yhteislaskun saapumisessa saattanee kestää muutama kuukausi.
Katsoin myös asiakasnumerosi perusteella, että sinulla on vain yksi avoin matkapuhelinlasku joten laajakaistalaskua ei ole lähetetty. Seuraava lasku tulee siis luultavimmin jo yhteislaskun muodossa. Mikäli seuraava laskusi ei tule yhteislaskun muodossa, otathan meihin vaikka täällä yhteyttä ja katsotaan asiaa uudelleen kuntoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.