Skip to main content
Moi,

Taloyhtiössämme on vastikkeeseen sisältyvä Soneran 10M netti yhteys.
Mittasin hetki sitten Soneran netti-nopeustestillä ja sain tuloksen 2.51M.
Eli EI lähelläkään luvattua nopeutta, mistä siis olen maksanut vastikkeen mukana!
Vaadin että korjaatte tilanteen HETI ja korvaatte takautuvasti jokaisen päivän jolloin luvattua netti-yhteys-nopeutta ei ole ollut käytössä!

PS. Vastatkaa HETI!
Vastatkaa HETI myös aikaisempaan viestiini:
viewtopic.php?f=120&t=15405
Hei NokiaRebel

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää. Käytätkö yhteyttä langattomasti? Langaton yhteys on monesti hitaampi että verkkokaapelilla käytettävä yhteys.
En tiedä asiakasnumeroa.
Taloyhtio on Kalkunpuisto (Tampere).
Netti sisältyy vastikkeeseen.

Käsittääkseni valokaapelilla yhteys taloyhtiöömme.
Käytössä Soneran toimittama modeemi ja kiinteä johto modeemista tietokoneeseen.
Hei NokiaRebel

Vaikka yhteys kuuluukin vastikkeeseen, täytyy asukkaan rekisteröityä liittymän käyttäjäksi ennenkuin yhteys avataan. Voit tarkistaa oman asiakasnumeron tai liittymänumeron kirjautumalla sisään Soneran Omat Sivut palveluun Sonera tunnuksilla! Sonera Tunnukset voit luoda verkkopankkitunnistuksella tästä

Ilman tuota tietoa en pysty liittymääsi löytämään ja tutkimaan mahdollista vikaa.
NokiaRebel kirjoitti:
En tiedä asiakasnumeroa.
Taloyhtio on Kalkunpuisto (Tampere).
Netti sisältyy vastikkeeseen.

Käsittääkseni valokaapelilla yhteys taloyhtiöömme.
Käytössä Soneran toimittama modeemi ja kiinteä johto modeemista tietokoneeseen.


Se netti on luultavasti KOKO TALOLLE. Eli kaikki siinä talossa jakavat 10 megan netin joka tarkoittaa 0.5-2 meganen per talo. Todella huonoja diilejä tuommoset, siksi maksan mielummin itse omasta netistäni.

Vastaa