ei näy hdmi piuhalla?
en saa näkymään hdmi piuhalla motorola boksia. valikossa kun mennään kuva kohtaan ja sitten valitsen 720p, mutta eikö valikossa pitäisi olla joku asetus missä valitsen scart tai hdmi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.