ei ole rekisteröity verkkoon
maanantaina puolen päivän jälkeen sain viestin puhelimeen että "ei ole rekisteröity verkkoon" . selailin foorumeita hieman ja mietin että onko liittymä suljettu laskun takia. Tein liittymätilauksen 16.8.2012 ja ensimmäistä laskuakaan en ole vielä saanut. mistä kyseinen johtuu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.