Skip to main content

ei ole rekisteröity verkkoon

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 71 katselukertaa

maanantaina puolen päivän jälkeen sain viestin puhelimeen että "ei ole rekisteröity verkkoon" . selailin foorumeita hieman ja mietin että onko liittymä suljettu laskun takia. Tein liittymätilauksen 16.8.2012 ja ensimmäistä laskuakaan en ole vielä saanut. mistä kyseinen johtuu?

1 kommentti

  • September 18, 2012
Hei tomasjk: Ensimmäistä laskua ei ole vielä lähetetty, mutta tilanteen selvittämiseksi ota yhteys asiakaspalveluumme. Suosittelen ajanvarausta, koska vapaita aikoja on jo tälle päivälle. Yhteysoppaasta löydät muut yhteydenottokanavat. Mikäli asian hoitaminen ei ole mahdollista puhelimitse, voit käydä myös lähimmällä Sonera Kauppiaalla.