Skip to main content

Ei ollut laajakaista viikoksi, Saako pienemmän laskun.

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Olen just muuttanut uuteen asuntoon 01,04,2013. Ja laajakaiseni siirrettiin 02,04,2013 mutta minun päässä ei ollut verkkoa. soitin Soneralle 3 kertaa asiasta ja olivat hyvin avuliakkaita ja tänään ( 08,04,2013) tuli mies katsomaan tilannetta ja sanoi että sonera ei ollut tullut tänne kytkemään nettiä minun päästä...laajkaiseni on minulle kallista mutta olen ollut tyytyväinen siihen laajkais asiakkaana 3 vuotta. Mutta haluaisin että minun nykyisestä laskusta veloitetaan sen viikon määrän jolla minulla ei ollut nettiä käytössä.

Kiitos,

Nicky

4 kommenttia

  • April 9, 2013
Moi nickynue,
Lisäätkö laskusta löytyvän asiakasnumeron profiiliisi niin katsotaan minkälainen tilanne on ollut kyseessä.

  • April 13, 2013
Profiiliin lisätty =)

  • April 15, 2013
Hei!

Laitoin sinulle viikon viiveestä hyvityksen (20e) tulevalle, toukokuussa erääntyvälle laskullesi (hyvitys tulee näkymään tulevassa laskussa hyvitysrivinä). Pahoittelut vielä viiveestä!

  • April 22, 2013
Kiitoksia paljon =)

Nicky