Skip to main content
Mistä johtuu, että kun yritän tilata laajakaistaa netin kautta, niin pankkivarmennuksen jälkeen tulee viesti "etsimääsi sivua ei löytynyt". Olen tätä yrittänyt useina päivinä ja eri koneilta, mutta joka kerran sama juttu. Ihan periaatteesta en halua tilata puhelimella tai muuten, sillä onhan Sonera näissä laajakaistoissa kuitenkin asiantuntija. Saisivat vain oman nettikauppansa toimimaan vielä..

Valitettavasti on vielä niin, että tänne periferiaan ei muiden laajakaistoja saa. Nyt olen dna edgen varassa, joka on aivan toivoton nopeudeltaan.
Testasin itse äsken pankkitunnistautumislinkkejä verkkokaupassa Mozilla Firefoxilla sekä Internet Explorerilla ja ne kaikki kyllä avasivat kirjautumissivut normaalisti. Kyseessä voi olla jokin selainkohtainen ongelma. Sampopankin sivu vaati ainakin Internet Explorerilla sivuston sertifikaatin hyväksymisen.

Jos et edelleenkään saa tilattua liittymää, kannattaa kokeilla palvelua toisella selaimella. Voit myös soittaa maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,

kiitos vastauksesta. En kyllä ymmärrä mikä tuossa voi olla edelleenkään, sillä pääsen antamaan OP:n tunnistautumisen, mutta tämän jälkeen sivu on hukassa kun pitäisi palata palveluntarjoajan sivuille. Tämä ei toiminut myöskään kirjaston tai kaverini koneessa.

Kaikkia muita palveluita pystyn vahvistamaan pankkitunnuksillani ihan normaalisti.


Pasi tikka
Tuota en tosiaan testannut, kokeilin vain että kaikkien pankkien verkkopankin kirjautumissivu aukesi. On toki mahdollista, että linkitys sivuilla on väärin, minkä takia selain ohjautuu väärälle sivulle verkkopankista palatessaan. Laitan asian jatkoselvitykseen.

Voit tosiaan kuitenkin tilata liittymän myös myyntipalvelunumerostamme 0800 133133, joka on maksuton numero.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ehtoota,

ajattelin itsekin tuota linkityksen virhettä... Hienoa silti, että on tällainen palvelu!


Pasi
Yritin tilata laajakaistaa netistä, mutta henkilöllisyyden vahvistettuani ja laajakaistan yhteystiedot kirjoitettuani palvelu ilmoitti minulle "Asunnon numero virheellinen!". Asuntoni numero ei todellakaan ole virheellinen, koska minä todellakin asun antamassani osoitteessa, joka ei edes ole millään tavalla erikoinen. Miksi palvelunne valehtee asuntoni numeron olevan virheellinen?
Voit ottaa yhteyttä Soneran Myyntipalveluun, mikäli liittymän tilaaminen internetin kautta ei onnistu. Samalla selvinnee miksi saat mainitsemasi virheilmoituksen tilatessasi liittymää internetin kautta.

Myyntipalvelun puhelinnumero on 0800 133133


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa