ON se kumma aina kun tekee muutoksen sonerassa niin ei se toteudu ellei teihin ota yhteyttä....
Muutin teksti viesti paketin 18.3.2012 150 viestistä 50 ja oletin että hinta putoaa seuraavassa laskutuskaudessa. Äläpä huoli viestien määrä putosi kun laskutus kausi vaihtui 19.3.2012 mutta puhepaketin hinta säilyi samana...
EIKÖ TÄÄLLÄ SONERASSA OIKEASTI NÄMÄ MUUTOKSET TOIMI vai halutaanko ne että ne ei toimi jotta voidaan laskuttaa sellasilta jotka ei välitä ottaa yhteyttä. Älkää tahtoko ottaa yhteyttä asikaspalveluun sillä elisassakin on asiakaspalvelua.... Olen tyytyväinen soneraan muilta osin paitsi nämä muutos jutut EI KOSKAAN mene niin kuin on tarkoittus ja miten annetaan ymmärtää, kun vaihtaa tai lisää ja erityisesti jos yrittää halventaa/pienentää pakettia.
Ottakaahan yhteyttä voimme neuvotella, sillä en ole vielä saanut euronsunnutai sopimustakaan aloitettua. Joten eiköhän panna liittymä taas vuodeksi eteen päin kuntoon, mutta älkää vielä kuitenkaan laittako sopimusta voimaan(euron sunnuntai) "multa kysymättä". "Siinä on pari muuttujaa."
Ei onnistu niin ei onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.