Aikoinaan Soneralta saamani tiedon mukaan, Soneran Tietoturvan päivitykehoitus olisi pitänyt tulla jossain vaiheessa.
Omalla koneellani asensin sen alusta asti uudelleen, koska vaihdoin tietokonetta.
Mutta toisella vanhemmalla koneella oleva Tietoturva on vielä se vanha versio.
Vieläkö kannattaa odotella päivityskehoitetta, vai asentaa koko hela hoito uudestaan.
ongelmana on sitten se, kuten aina ennenkin on tapahtunut, että ohjelma herjaa että kaikki kolme lisenssiä olisi käytetty. vaikka ohjelma olisi poistettu asianmukaisesti ennen uudelleen asennusta.
olen kolmasti joutunut peruuttamaan tietoturvan ja Sonera on tilannut minulle "uuden" ja näin uudella lisenssillä olen saanut vasta toimimaan.
sanottiin pari asennusta sitten että ongelma olisi poistunut vaan eipä edellisessä asennuksessa ollut.
Nyt lisenssi on käytössä yhdessä kannettavassa ja kahdessa pöytäkoneessa.
Ja siis kannettavaan ja pöytäkoneeseen olisi tarkoitus päivittää uusin versio.
Kannettava on käytössä todella vain satunnaisesti.
kaksi pöytäkonetta on päivittäisessä käytössä.
Ei päivityskehoitetta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.