Ei singnaalia
Kuinka voikaan olla vaikeaa asioida kaapeli-tv:n vikailmoituksissa puhelimitse. Sattumalta jouduin sinne soittamaan ja minuthan ihan syyllistettiin siellä ja kieltämättä hermot meni kyseisen asiakaspalvelijan kanssa. Vaikka minä soitankin sinne henkilönä, tietäen saman vian olevan muillakin kerrostalossamme asuvilla, niin miksi kummassa minun pitäisi nollata oma digiboksini ja hakea kanavat uudelleen ym ym. Ei minulle tarvitse kymmentä kertaa toistaa tekeväni vikailmoitusta henkilönä, tiedänhän minä sen, että minä sinne soitan, mutta kaikkien meidän rapussamme asuvien puolesta. Heti aletaan tekemään vikailmoitusta, kun minä ainoastaan tiedustelen onko heillä tietoa mahdollisesta kaapeli tv:n viasta asumallani alueella. En ymmärrä sitä, että puhelua pitkitetään minun kustannuksellani vain kysyäkseni tilannetta. No tulihan se vikailmoitus sitten asiakaspalvelijan toimesta tehtyä ja työnseurantanumerokin myöhemmin tekstiviestinä. Nyt kiinnostaisi, että mistä voisin tuon työnumeron perusteella seurata, että eteneekö vian korjaaminen vai jäämmekö viikonvaihteen ajaksi ilman tv:n katselua? Miksen löydä Soneran sivuilta sellaista paikkaa, missä tiedotettaisiin vikatilanteista paikkakunnittain?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.