Tuonne asiakaspalveluun ja vikapalveluun tuntuu olevan mahdotonta saada yhteys, neljä tuntia jonotusta. Sonera vois vähä skarpata näissä
Ja asiaan.. Tilasin 24/2 adsl liittymän jossa sitten kylkiäisenä tuli tuo digipoksi ja ilmaiset maksukanavat vuoden loppuun.. Miten en ole saanut mitään muuta kirjettä soneralta kuin nuo laitteet. Luulisi jotakin tunnuksiakin tarvittavan.
Tänään tuo netti viimein aukesi ja pääsin koneella jo internettiin, mutta kun yritän käynnistää tuota boksia, pääsen joka toinen kerta ensimmäisen pallukan kohdalle ja boksi ilmoittaa ettei saa yhteyttä tai se katkesi. Välillä pääsen jopa kolmanteen pallukkaan, jonka kohdalla sama ilmoitus. Mistä tämä oikeen kiikastaa kun ei helppsonista ollu hyötyä eikä vikaa löytynyt.
MIKÄ SIINÄ ON NII VAIKEETA SAADA PUHELIN, JOSTA JOKU VASTAAKIN JOSKUS. EN IKIPÄIVÄNÄ USKO ETTÄ KOVIN MONI ON JONOTTANUT TUOTA NELJÄÄ TUNTIA TUONNE PALVELUUNNE..
Sivu 1 / 1
sama homma tälle päivää.. Nyt eilen luvattiin, että tänään otetaa yhteyttä asiakaspalvelusta minulle päin puhelimitse mutta mitään ei ole kuulunut? mikä on kun mikään ei toimi. Spotify luvattiin käyttöön eilen eikä vielä ole sitäkään näkynyt sähköpostissa. digipoxi sai nyt asennettua ohjelmistonsa, mutta käyttäjätunnusta ja salasanaa ei ole kuulunut, niitä olisin tuolta asiakaspalvelusta kysellyt.
Tilasin liittymän alkuun ja se meni väärään osoitteeseen asiakaspelvelijan huonon kuulon tai näppäilyvirheen seurauksena. nyt olen kohta kolme viikkoa odottanut ja soitellut palveluunne ja korjata asiaa. osoite saatiin korjattua ja olin valinnut lisäpalveluiksi spotifyn ja kotitvn. kuinka on mahdollista että kun tuo tilaus uusittiin, mukana oli kaikki muu paitsi spotify ja kotitv??? rahastatteko asiakaspalvelun jonotuksella??
Tällä hetkellä en ainakaan voi suositella palvelujanne kenellekkään. Asiakaspalvelu ei toimi, kun lopulta saa yhteyden niin asiat eivät hoidu eivätkä asiakaspalvelijat pidä lupauksiaan soitosta.
Juuri tuli ilmoitus että palveluaika on päättynyt taas yli tunnin jonotuksen jälkeen. Voisiko joku sieltäpäin kenties olla yhteydessä tänneppäin niin saataisiin homma etes jotenkin kuntoon.
Tilasin liittymän alkuun ja se meni väärään osoitteeseen asiakaspelvelijan huonon kuulon tai näppäilyvirheen seurauksena. nyt olen kohta kolme viikkoa odottanut ja soitellut palveluunne ja korjata asiaa. osoite saatiin korjattua ja olin valinnut lisäpalveluiksi spotifyn ja kotitvn. kuinka on mahdollista että kun tuo tilaus uusittiin, mukana oli kaikki muu paitsi spotify ja kotitv??? rahastatteko asiakaspalvelun jonotuksella??
Tällä hetkellä en ainakaan voi suositella palvelujanne kenellekkään. Asiakaspalvelu ei toimi, kun lopulta saa yhteyden niin asiat eivät hoidu eivätkä asiakaspalvelijat pidä lupauksiaan soitosta.
Juuri tuli ilmoitus että palveluaika on päättynyt taas yli tunnin jonotuksen jälkeen. Voisiko joku sieltäpäin kenties olla yhteydessä tänneppäin niin saataisiin homma etes jotenkin kuntoon.
ja jos täällä kerran on asiakaspalvelijoita 24 tuntia vuorokaudessa paikalla niinkuin mainostetaan niin miksi täälläkään ei vastailla viesteihin?!
ambu kirjoitti: Tilasin liittymän alkuun ja se meni väärään osoitteeseen asiakaspelvelijan huonon kuulon tai näppäilyvirheen seurauksena. nyt olen kohta kolme viikkoa odottanut ja soitellut palveluunne ja korjata asiaa. osoite saatiin korjattua ja olin valinnut lisäpalveluiksi spotifyn ja kotitvn. kuinka on mahdollista että kun tuo tilaus uusittiin, mukana oli kaikki muu paitsi spotify ja kotitv???
En tapausta tunne, mutta kuullostaa inhimilliseltä virheeltä. Tai kahdelta virheeltä.
ambu kirjoitti: rahastatteko asiakaspalvelun jonotuksella??
Maksat soitosta Asiakas- tai Vikapalveluun normaalipuhelin veloituksella sille operaattorille jonka liittymästä soitat. Numeroissa 0200 17000 (Asiakaspalvelu) tai 0206 90101 (Vikapalvelu) ei ole muuta veloitusta.
ambu kirjoitti: ja jos täällä kerran on asiakaspalvelijoita 24 tuntia vuorokaudessa paikalla niinkuin mainostetaan niin miksi täälläkään ei vastailla viesteihin?!
Tälle Keskustele ja kysy - palstalle vastataan Soneran puolesta vain arkisin Asiakaspalvelun työaikana. Kaikki viestit luetaan läpi ja vastataan/kommentoidaan tarpeen mukaan.
Aiemmissa viesteissäsi kertomasi ongelmat olisi hoidettava suoraan Asiakaspalvelun kanssa. Tämän forumin rooli rajoittuu nimensä mukaisesti keskusteluun ja kysymyksiin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
En tapausta tunne, mutta kuullostaa inhimilliseltä virheeltä. Tai kahdelta virheeltä.
Tai neljältä virheeltä; näppäilyvirhe, kotitv:n puuttuminen, spotifyn puuttuminen ja tietoturvan mukanaolo
Aiemmissa viesteissäsi kertomasi ongelmat olisi hoidettava suoraan Asiakaspalvelun kanssa. Tämän forumin rooli rajoittuu nimensä mukaisesti keskusteluun ja kysymyksiin.
Asiakaspalvelussa olen niitä koettanut parhaani mukaan hoitaa.. joka kerralla kun soittaa saa odottaa sen kaksi tuntia että tämä asiakaspalvelunne suvaitsee vastata ja tottakai yhden asian voi hoitaa kerrallaan, koska samat henkilöt eivät hoida kaikkia asioita.
Teillä taidettiin jossakin mainostaa asiakaspalvelun laatuakin. En ymmärrä millä mittarilla ne on mitattu, keskimääräinen jonotusaika ei varmastikaan ainakaan ole ollut arvostelukriteerinä. paljonkohan mahtaa olla kotitv:n tai adsl:n keskimääräinen jonotusaika? omien kokemusteni perusteella tunti ei riitä.
Lisäksi iso miinus siitä, ettei soittolupausta toteuteta, eikö se ole pahimpia virheitä asiakaspalveluhommissa?
Btw sain tuollaisen mukavan viestin sähköpostiini 29.9:
Hyvä asiakkaamme,
Kiitos tilauksestasi. Olet tilannut Sonera Spotify Premium -palvelun.
Palvelun käyttö edellyttää ohjelmiston asennusta tietokoneellesi. Saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää Sonera Spotify Premium -käyttäjätunnukset, ohjelman latauslinkin ja asennusohjeen. Palveluun sovelletaan Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja- tai yritysasiakkaille. Lisätietoa osoitteessa http://www.sonera.fi/toimitusehdot.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin 9-16.30.
Lisätietoja saat myös internetosoitteesta http://www.sonera.fi/spotify.
Ystävällisin terveisin
TeliaSonera Finland Oy
Sonera Asiakaspalvelu
mielestä tuo 24 tuntia on jo kulunut aika useaan otteeseen mutta mitään toista sähköpostia ei ole kuulunut. eli nyt on sitten joka osa-alueella saatu myöhästyttyä aikataulusta. pienet sille
Kiitos kymmenes kerta toden sano ja löyty osaavampi asiakaspalvelija eikä tarvinnu jonottaakkaa kuin 10 minuuttia. Kiitokset hänelle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.