Olen vähän jäänyt informaatio - paitsioon oman laajakaistaongelmani kanssa. Ilmoitin noin kuukausi sitten jo pidempään jatkuneesta laajakasitani pätkimisestä. Ongelmaa selviteltiin teknisen tuen kanssa ja tämän jälkeen asia siirtyi asentajalle. Jossain vaiheessa liittmäni nopeutta laskettiin vaiheittain 8 megasta aina 2 megaan aina välillä testaillen. Viimeeksi sain soiton asentajalta noin 10 päivää sitten jolloin hän ilmoitti tarkistavansa vielä kaapeloinnin. Tämän jälkeen en ole saanut muuta tietoa Soneralta kuin uuden laskun 8 megan yhteysnopeuden mukaan. Siis mites olis pieni Info - ETTÄ MISSÄ MENNÄÄN?
Sivu 1 / 1
ADSL-liittymäsi vikailmoitus on valmistunut torstaina 9.9. Sinulle olisi pitänyt tulla tästä tekstiviesti, mutta ilmeisesti et ole viestiä saanut.
Asentaja on uusinut pätkän kaapelia ja korjannut kytkentöjä ADSL-yhteyden reitin varrelta. Liittymäsi nopeusluokka on palautettu korjauksen jälkeen takaisin arvoon 8/1 Mbit/s.
------
Siirsin tämä omaksi ketjukseen otsikon Laajakaistan ongelmanratkaisu pähkinänkuoressa alta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asentaja on uusinut pätkän kaapelia ja korjannut kytkentöjä ADSL-yhteyden reitin varrelta. Liittymäsi nopeusluokka on palautettu korjauksen jälkeen takaisin arvoon 8/1 Mbit/s.
------
Siirsin tämä omaksi ketjukseen otsikon Laajakaistan ongelmanratkaisu pähkinänkuoressa alta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.