Skip to main content
Olen vähän jäänyt informaatio - paitsioon oman laajakaistaongelmani kanssa. Ilmoitin noin kuukausi sitten jo pidempään jatkuneesta laajakasitani pätkimisestä. Ongelmaa selviteltiin teknisen tuen kanssa ja tämän jälkeen asia siirtyi asentajalle. Jossain vaiheessa liittmäni nopeutta laskettiin vaiheittain 8 megasta aina 2 megaan aina välillä testaillen. Viimeeksi sain soiton asentajalta noin 10 päivää sitten jolloin hän ilmoitti tarkistavansa vielä kaapeloinnin. Tämän jälkeen en ole saanut muuta tietoa Soneralta kuin uuden laskun 8 megan yhteysnopeuden mukaan. Siis mites olis pieni Info - ETTÄ MISSÄ MENNÄÄN?
ADSL-liittymäsi vikailmoitus on valmistunut torstaina 9.9. Sinulle olisi pitänyt tulla tästä tekstiviesti, mutta ilmeisesti et ole viestiä saanut.

Asentaja on uusinut pätkän kaapelia ja korjannut kytkentöjä ADSL-yhteyden reitin varrelta. Liittymäsi nopeusluokka on palautettu korjauksen jälkeen takaisin arvoon 8/1 Mbit/s.

------

Siirsin tämä omaksi ketjukseen otsikon Laajakaistan ongelmanratkaisu pähkinänkuoressa alta.


T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa