Moi,
ja mistä näitä vikoja oikein riittää...
Minulla on taas ollut laajakaista toimimatta runsaan viikon. Tein vikailmoituksen, jonka jälkeen täysin mykkä nettiyhteys alkoi toimia pienin pätkin. Yhteyden aikakatkaisin kuitenkin pätkäisee yhteyden ”palvelin vastaa liian hitaasti” eli mitään ei voi tehdä. Lisäksi Sonera Avustaja ilmoittaa koko ajan ”Yhteydessä vika”… ja eipä osaa sekään vikaa korjata. Harmittaa, kun tarvitsisi nettiä ja siihen ei voi lainkaan luottaa. Mitenkä toimitaan, että ei tarvitse maksaa kuin niistä päivistä kuin netti toimii? Tämä sama vika oli vuoden alkupuolella noin kuukauden, mutta tässä välissä netti toimi erittäin hyvin. Kannattaisiko vaihtaa yhtiötä?
Ei toimi netti Turun lähiseudullakaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.