Eli liittymää tilattaessa laitettiin vanhan modeemin MAC, mutta uudessa modeemissa MAC osoite on eri, mitä tälle asialle voisi tehdä että saisi liittymän toimimaan?
Sivu 1 / 1
Eiköhän kannattaisi ilmoittaa Soneralle vaikkapa asiakaspalveluun tuo uuden modeemin MAC-osoite.
Jos uuden modeemin MAC-osoitetta ei ole ilmoitettu meille, ei modeemille ole tehty valtuutusta Soneran verkossa liikennöintiä varten. Asia ratkeaa kuten hvihavain kirjoittikin, eli soittoa vaan asiakaspalveluun, niin modeemille saadaan laitettua valtuudet uuden MAC-osoitteen perusteella.
Asiakaspalvelun numero on 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun numero on 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.