Hei!
Kyllästyin kannettavan tietokoneeni Mokkulassa olevaan toisen yhtiön korttiin, joka toimi todella hitaasti toukokuussa. Tein siitä vikailmoituksia. Vika korjattiin parissa viikossa.
Matkustin kuitenkin kaupunkiin, noin 20 km ja ostin liikkeestä Soneran kortin Mokkulaan.
Kotona en saanut sitä ollenkaan toimimaan.
Matkustin tietokoneen myyjän luokse, noin 50 km päähän. Siellä yritettiin Mokkulaa saada toimimaan Soneran kortilla liki 2 tuntia. Heitä harmitti. He eivät laskuttaneet minulta kuin 20 euroa, koska olen siellä ns. vanha asiakas.
Matkustin kotiin.
Yritin ottaa yhteyttä Sonera-asiakaspalveluun tämän palstan kautta. Mitään yhteydenottoa ei tapahtunut, vaikka pyysin.
Nyt tuli SONERA-lasku kotiin. Sonera haluaa 33,76 euroa tavarasta, joka ei ollenkaan toimi.
Kun taas joudun asiaa hoitamaan, minulle tulee aina vain lisää kustannuksia tavarasta, joka ei toimi.
Mitä helvettiä teen?
Hannes Heikkilä, todella pettynyt asiakas nro XXXXXXXXX (Asiakastunniste poistettu viestistä )
Ei ikinä enää Soneraa! Varoitan kaikkia ystäviä, tuttavia ja kylänmiehiä, etteivät ole missään tekemisissä Soneran kanssa!
------------------------------
Sivu 1 / 1
Liittymäkohtaisessa ongelmatilanteessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen tekniseen asiakaspalveluun.
Soneran matkapuhelinasioiden tekninen asiakaspalvelu palvelee numerossa 0206 90101 (mpm/pvm). Avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Soneran matkapuhelinasioiden tekninen asiakaspalvelu palvelee numerossa 0206 90101 (mpm/pvm). Avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.