Lähetin kaksi viestiä asiastani palvelupyyntönä 11.1. ja 17.1. Kummallakaan kerralla minkäänlaista kuittausta pyyntöni hoidosta ei ole tullut. Asiani lyhykäisyydessään: Tilatessani kanavapakettia, ilmaisjakson kerrottiin kestävän 24.2.2012 asti, mutta nyt laskutatte jo 18.1. lähtien.
Laskun numero 60190.
En edes haaveile, että ensi kuukauden lasku tulisi sellaisena kuin on sovittu kanavapakettia tilatessa, mutta jos nyt edes vastaisitte näihin viesteihin, että voin hyvillä mielin jättää laskun maksamatta.
Ei vastausta palvelupyyntöön
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.