Skip to main content

"ei verkkoa"

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Puhelinimeni ei ole toiminut tänään, kenttää ei näytä olevan eikä 3G toimi. Puhelimeni vasemmassa yläkulmassa lukee "ei verkkoa". Mistä tällänen voi johtua? Laskut on maksettu jne

3 kommenttia

  • October 18, 2012
Hei joeljarlas!

Oletko kokeillut käynnistää laitteesi uudestaan?

Kannattaa myös kurkistaa häiriökartasta, että kotiosoitteessasi ei ole vikatilannetta.

Jos tämä ei auta, lisäisitkö asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi profiiliisi, Omat asetukset-Profiili-Asiakasnumero (tähän voit syöttää puhelinnumerosi), niin näemme liittymäsi tilanteen. Muut käyttäjät eivät näe tätä tietoa.

  • October 18, 2012
Puhelin käynnistetty uudestaan moneen otteeseen, mutta ei auta.
Häiriötäkään ei pitäisi olla kotialueellani...

nyt on numero lisätty profiiliin!

  • October 19, 2012
Joeljarlas! Liittymällä ei ole mitään mikä estäisi puhelimen käytön Soneran puolelta. Suosittelen vielä kokeilemaan kahden napin resetoinnin pitämällä kotinäppäintä ja virtanäppäintä pohjassa noin 5 sekunnin ajan, jolloin puhelin palaa vapaaseen tilaan.

Voisit myös koittaa nollata verkkoasetukset jos siitä olisi apua. Asetukset > Yleiset > Nollaa > Nollaa verkkoasetukset.

Mikäli näistä ohjeista ei ole apua, voi laitteessa olla vikaa. Olisiko sinulla mahdollista käyttää laitetta toisella sim-kortilla jolloin selviäisi onko vika laitteessa, tai kenties sim-kortissa.