Puhelin toimi aamulla normaalisti, nyt kuitenkin ilmoittaa "Ei verkkoa". Olen viisi kertaa resetoinut puhelimen ja nollannut verkkoasetukset. Hankala soittaa soneran asiakaspalveluun kun ei puhelin toimi. En voi myöskään kokeilla sim kortin toimivuutta muissa puhelimissa koska minulla on mikrosim mikä ei taas vanhempiin iphoneihini käy.....
Sivu 1 / 1
Hei maritakkinen !
Vieläkö on tilanne sama? Lisääthän tänne astuksiin asiakasnumerosi (tai matkapuhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa), niin katsellaan miltä liittymä näyttää.
Vieläkö on tilanne sama? Lisääthän tänne astuksiin asiakasnumerosi (tai matkapuhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa), niin katsellaan miltä liittymä näyttää.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.