Skip to main content

Ei verkkoa häiriötilanteen jälkeen, ollut poissa koko päivän

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei, aamuisen Sonera verkon häiriötilanteen jälkeen puhelimeni ei ole saanut yhteyttä verkkoon. Olen käynnistänyt sen lukuisia kertoja, mutta ei verkkoa. Olen hankalassa puhelinmotissa, tarvitsen puhelintani pikaisesti.

1 kommentti

  • April 4, 2013
Hei Mikael-100!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä liittymässäsi on pielessä. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Vaihtoehtoisesti voit olla myös puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme.