Skip to main content
Surullisen koomista mitäpä tuohon lisäämään. Omaan näistä vaan ensimmäisen enkä tykkää soitella ellei asia ole oikeasti elintärkeä.

Varsinainen asiani koski sitä että laskuni maksaminen myöhästyy alkuperäisestä eräpäivästä 6viikkoa ja kiinnosti tietää että missä vaiheessa lyödään liittymä lukkoon.
Laitetaan jotain tietoa esille... huom. palvelun tuottaja (Sonera) vastaa sisällön oikeellisuudesta...

Maksuaikaa laskulle

Yleiset toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille
6 PALVELUJEN KÄYTÖN RAJOITTAMINEN
TAI SULKEMINEN
...
Teleyrityksen oikeus
Teleyritys voi sulkea liittymän tai palvelun taikka rajoittaa niiden käyttöä, jos
1. asiakas ei ole maksanut kyseisen liittymän erääntynyttä maksua kahden (2) viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä
...
Teleyritys ei sulje liittymää maksulaiminlyönnin johdosta, jos
1. kyseisen puhelinliittymän erääntyneiden viestintäpalvelumaksujen määrä on yhteensä alle 50 euroa tai erääntynyt maksu liittyy lisä- tai sisältöpalvelun käyttämiseen. Tällöin teleyritys voi rajoittaa
lisä- tai sisältöpalvelujen käyttöä tai estää niiden käytön
....

JoSi kirjoitti:
Laitetaan jotain tietoa esille... huom. palvelun tuottaja (Sonera) vastaa sisällön oikeellisuudesta...

Maksuaikaa laskulle

Yleiset toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille
6 PALVELUJEN KÄYTÖN RAJOITTAMINEN
TAI SULKEMINEN
...
Teleyrityksen oikeus
Teleyritys voi sulkea liittymän tai palvelun taikka rajoittaa niiden käyttöä, jos
1. asiakas ei ole maksanut kyseisen liittymän erääntynyttä maksua kahden (2) viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä
...
Teleyritys ei sulje liittymää maksulaiminlyönnin johdosta, jos
1. kyseisen puhelinliittymän erääntyneiden viestintäpalvelumaksujen määrä on yhteensä alle 50 euroa tai erääntynyt maksu liittyy lisä- tai sisältöpalvelun käyttämiseen. Tällöin teleyritys voi rajoittaa
lisä- tai sisältöpalvelujen käyttöä tai estää niiden käytön
....


Kiitän tämä selvitti asian.
ninjamursu52 kirjoitti:
Surullisen koomista mitäpä tuohon lisäämään. Omaan näistä vaan ensimmäisen enkä tykkää soitella ellei asia ole oikeasti elintärkeä.

Varsinainen asiani koski sitä että laskuni maksaminen myöhästyy alkuperäisestä eräpäivästä 6viikkoa ja kiinnosti tietää että missä vaiheessa lyödään liittymä lukkoon.


Hei!

Palvelupyynnön voi meille lähettää Omilta Sivuilta, ja siihen me vastaamme haluamasi perusteella joko sähköpostilla tai puhelimitse.
Laskulle kannattaa sopia maksuaika (10€ maksusopimusmaksu), eli tuon palvelupyynnön kautta voidaan asia hoitaa kuntoon. Näin pysyy liittymä auki.

Vastaa