Skip to main content

Ei yhteyttä

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain modeemin eilen ja pääsin pienen säätämisen jälkee nettiin. Kuitenkin tänään boksi ei enää saa kaapelista yhteyttä, kaikki muut valot syttyvät paitsi online valo. Kaikkea olen yrittänyt kokeilla ongelman korjaamiseksi, mutta mikään ei tunnu auttavan.

3 kommenttia

  • January 31, 2013
Hei Penao,

Kyseessä oli siis kaapelinetti? Toimiiko Kaapeli-TV normaalisti?
Modeemin uudelleenkäynnistykset ja resetoinnin olet ilmeisesti jo kokellut?
Kerrotko vielä mikä modeemi sinulla on käytössä?

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin voin tarkistaa tilannetta hieman. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • January 31, 2013
Kyllä, kyseessä on kaapelimodeemi mutta minulla ei ole mahdollisuutta kokeilla TV:n toimivuutta. En ole saanut vielä ainuttakaan laskua joten en voi antaa asiakasnumeroa, kaapelimodeemin merkki on Cisco EPC3010

  • January 31, 2013
Hei Penao,

Suosittelen tässä tapauksessa olemaan vikapalveluun suoraan yhteydessä, niin voidaan tutkia missä vika.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.