Nyt alkaa pinna loppua.Tai oikeastaan paloi jo. Yhteyttä otin vikapalveluun vasta toista kertaa, koska en tarvitse ensin ääliö tietokonetta kertomaan, että yhteys ei toimi ja sitten kun vaadin asiakaspalvelijaa, on vastaus sama. Daa, minkäköhän takia otin yhteyttä. Eikä ole aikaa eikä intoa istua puhelimessa vastailemassa samoihin tyhmiin kysymyksiin, jotka eivät johda mihinkään. Minua ei saa virka-aikaan puhelimella yleensä kiinni tai sa huonosti, joten minun on oltava se joka ottaa yhteytä. Edellinen vikailmoitus johti siihen, että tuli ilmoitus tekstiviestillä, että liittymä on korjattu. Ja ******. Nyt sentään pääsen nettiin joskus, mutta yhteys DNS palvelimeen katkeaa koko ajan ja silloinkin kun on päällä, on toivottoman hidas. Tod näk syy modeemista palvelimeen päin. Tiedän ehkä syynkin, mutta siitä täytyisi päästä keskustelemaan asiantuntijan kanssa eikä "kasssaneidin".Olen toisessa kaupungissa Welhon tyytyväinen asiakas ja AINA tarvittaessa saanut asiantuntevaa apua. Ei ehkä ole oikea foorumi, mutta kun tuo sana asiakaspalvelu on Soneralla taidettu ymmärtää nurinpäin eikä nyt oikein löytynyt sopivaa s-postiosoitettakaan. Ja jos ei tullut selväksi: kenekään ammattitaitoisen ihmisen kanssa ei pääse keskustelemaan. Enkä ole yksin. Kun asian oti töisä esiin, oli samassa pöydässä kaksi ihmistä kuudesta ongelmissa Someran netin kanssa, eikä Soneran kanssa asioista selvittämisestä tule mitään. Nyt käytössä Saunalahden nettitikku, joka toimii 10x kertaa nopeammin ja luitettavammin kuin laajakaista, jonka otin juuri noista edellä olevista syistä.
Sivu 1 / 1
Jos olet rajannut ongelman oman laiteympäristösi ulkopuolelle, ei muuta vaihtoehtoa ole kuin ottaa uudelleen yhteyttä Vikapalveluun. Vikapalvelu päivystää arkisin kello 8-20 sekä lauantaisin kello 9-16.30, joten jos sillä aikavälillä jossain vaiheessa olet kotona, voit ottaa puhelimitse yhteyttä vikapalvelunumeroomme 0206 90101. Vianrajausautomaatista pääsee kyllä ohikin.
Voit jättää myös yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella niin otamme sinuun päin yhteyttä edellä mainittuina aikoina. Lomakkeella kannattaa mainita ainakin omat epäilykset ongelman aiheuttajasta, sekä kellonajat milloin yhteyttä pitäisi ottaa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Voit jättää myös yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella niin otamme sinuun päin yhteyttä edellä mainittuina aikoina. Lomakkeella kannattaa mainita ainakin omat epäilykset ongelman aiheuttajasta, sekä kellonajat milloin yhteyttä pitäisi ottaa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.