Skip to main content
Tuli sähkökatkon jälkeen taas tuollainen herja. On tullut ennenkin, mutta reitittimen resetoinnilla on lähtenyt toimimaan. Nyt resetointia kokeiltu pariinkiin otteeseen tuloksetta. Mitäs seuraavaksi?
Hei mrm

Olitkin ollut yhteydessä Vikapalveluumme asiasta. Olitte tehneet alustavan vikailmoituksen asiasta. Voit aktivoida vikailmoituksen vastaamalla sinulle tulleeseen tekstiviestiin. Eiköhän Viihde saadaan taas näkymään, kunhan vika on vain saatu tutkittua tarkemmin!
Hei ja kiitos, joo ongelma ratkesi kun resetoin myös digiboxin.
Täällä nyt myös tämä virhekoodi. Boxi ja reititin on käynnistelty useampaan kertaan, mutta ei auta. Onneksi tämä nettiyhteys kuitenkin toimii, niin voi kirjoitella tänne.
Eli löytyykö apua asiakasnumeron haltijalle?
Kiitos.
Hei Pimpatin,

Voisit kokeilla resetoida Thomsonin palvelureititintä painamalla reset-painiketta laitteen kyljessä noin 30 sekunnin ajan tai kunnes virtavalo muuttuu oranssiksi. Toimenpide palauttaa tehdasasetukset, joten mahdolliset itse tehdyt asetukset katoavat. Lisäksi on aihettaä tehdä digiboksin resetointi johon löydät ohjeen osoitteesta www.sonera.fi/viihde-vika.
Kiitos Timo-

Ei vielä lähtenyt toimimaan.
"Full reset" -toimenpiteiden jälkeen tuo digiboxi ei lähde pelittämään;
/Could not download the system software./ ilmoittaa se.

Thomson-reitittimen IPTV Connectivity checkillä tulee tällaiset;

Ethernet port - ok
Ethernet - ok
IP - x
No IP address configured for the Internet service.

Ja noi kaapeloinnitkin on kunnossa, mitä se ehdottelee tarkistamaan.

Edit; laskutkin on maksettu ;)

Edit 2; IPTV Communication information
links status ... connecting DHCP server
Hei Pimpatin

Lapuan alueella oli ilmennyt eilen alueellinen vika. Vian pitäisi olla nyt korjattu. Kokeileppa toimii Viihde nyt.
Jepjep. Myöhään illalla digiboxi lähti toimimaan.
Kiitos.
Hei Pimpatin

Mukava kuulla! Mukavia katseluhetkiä!
Täällä myös sama ongelma, muutin juuri uuteen osoitteeseen ja siitä on ilmoitus tehty soneralle ja sanottiin että viihde alkaa toimimaan samana päivänä, netti toimii normaalisti mutta digiboxi ei, minulla on huoneistossa erillinen jakamo ja reittimestä menee WAN portista piuha suoraan "nousuun" ja 1. ethernet portista piuha jakamossa olevaan nro.3 porttiin, ja huone nro.3 portista ethernet piuha digiboksiin mutta ei lähde toimimaan, herjasi ensiksi tuota 712 virhettä ja kun reittimen ja digiboxin sammuttamisesta ei ollut hyötyä niin resetoin digiboxin ylläolevan viestin linkin ohjein. Tällä hetkellä boxi välkyttää keltaista palloa ja lopulta kaksi on vihreänä ja kolmas punaisena (viidestä) ja alla teksti " could not download system software. Please check cables on the gateway and restart both the gateway and the STB. mitä teen jotta saan viihteen toimimaan, huomenna alkaa mm kisat ja niitä pitäisi päästä katsomaan!! 🙂
Hei Pennys,

Kokeile vielä resetoida Thomson palvelureititin. Paina laitteen kyljessä olevaa reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valon pitäisi jäädä palamaan punaisena/oranssina. Käytä laitteesta virta pois ja laita takaisin niin power valo muuttuu taas vihreäksi.

Kun nettiyhteys muodostuu jälleen, niin käytä Motorola digiboxista virtajohtoa irti. Jos ongelma ei poistu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
No nii täällä sama homma... netti toimii ok.
Ei toimi vaik resetoitu....yks kaks meni.

edit: nyt taas toimii

Vastaa