Skip to main content
Itse asun kulosaaressa ja koko päivän ollu netti poikki. Aamulla toimi vielä mutta enään ei mitään elon merkkejä. Asiakaspalvelusta ei ole ollut mitään hyötyä kun sieltäkään ei saa ketään kiinni ja automaattinen puheetunnistus järjestelmäkin vaan ihmettelee ja yrittää ohjata henkilölle joka ei vastaa puhelimeen. Olisiko täällä nyt joku joka pystyisi valaisemaan tilannetta. Olen tehnyt kaikki mahdolliset toimenpiteet korjatakseni tilanteen mutta mikään ei ole auttanut. Vaihtanut modeemit ja sammuttanut kaiken uudestaan ja uudestaan ja blaa blaa. Kyseessä siis soneran laajakaista 24M.
Kyseessä oli yksittäisen liittymän vika ja se näyttää selvinneen kun otit yhteyden Vikapalveluun.

Vikailmoituksen voi puhelimen lisäksi tehdä myös Laajakaistan vikailmoitus - lomakkella, johon kirjautuminen liittymän tunnuksilla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla yhteys on ollut myöskin Hki:ssä poikki eilisestä lähtien (modemin DSL-valo ei pala). Tein vikailmoituksen, mutta ei toimi vieläkään.
Liittymä 24M ADSL2.
Nyt yhteys taas toimii, mikä on ok. Olisin kuitenkin näissä tapauksissa kiinnostunut tietämään, mistä oikein oli kyse. Nyt vikailmoituksen teon jälkeen en saanut minkäänlaista palautetta.
Ihan on samantyyppistä ongelmaa täällä. 12. päivän aamuna katkesi netti (dsl valo sammui) ja samassa tilassa ollaan vielä/taas. Välillä netti jopa toimi viitisen minuuttia, mutta sitten taas katkesi.

Ilmeisesti ainakin Kalliossa on ollu jotain piuhanräpellystä meneillään. Tarkemmin eivät kertoneet asiakaspalvelussa, ja vakuuttelivat netin toimivan viimeistään eilisiltana, vaan eipä tuo perkele toimi vieläkään.

Mistä voin vaatia kompensaatiota? Tyhjästä kun en todellakaan maksa.

Niin, ja jos jotain uudempaa tietoa viasta vielä saisi, kun tiedotteessa lukee "saattaa aiheuttaa lyhyen katkoksen", eilen 30 tunnin katkon jälkeen ilmoitettiin hanojen aukeavan viimeistään eilisen aikana, ja tänään pukkaa edelleen samaa ongelmaa.

Alkaa kohteliaisuus olla viiden asiakaspalvelusoiton jälkeen tiukilla.
brachan: Liittymäsi tekniikkaa on muutettu viime viikolla ADSL -tekniikasta VDSL2 -tekniikkaan. On mahdollista, että tämä muutos on vaikuttanut osaltaan yhteyden toimintaan.

Liittymäsi vikailmoitusta ei ole vielä ehditty ottaa käsittelyyn. Liitän tehtyyn vikailmoitukseen lisätiedon, että ongelma oli poistunut liittymästäsi 13.8. aikana, mutta haluat lisätietoa mistä ongelma oli aiheutunut.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tusina: Nimimerkkisi tietoihin tallentamasi liittymänumero ei näy tiedoissasi tällä hetkellä kokonaisuudessaan, joten emme pääse tarkastamaan liittymäsi tilannetta kauttamme.

Keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikon asiakasnumero -kenttään voi tallentaa vain numeromerkkejä sillä laajakaistalaskulta löytyvä asiakasnumero sisältää vain numeroja.

Jos liität asiakasnumerokenttään liittymänumerosi, liitä numero kenttään tällöin ilman väliviivaa, esimerkiksi muodossa: 34612345.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa