Skip to main content

Eikö kuulukaan?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Uusi puhelin ja liittymä, toista päivää käytössä, Vesilahti-tottijärven suunnalla. Eilen netti toimi, tänään ei.
3G verkko katosi. Kuuluvuuskartan mukaan paikalla pitäisi olla paremmat kuuluvuudet, kuin esim.
Elisalla. No, ilman sitä Elisan verkkoa(täydet tolpat) ei tätäkään viestiä olisi saanut lähetettyä.

2 kommenttia

  • September 30, 2011
Hei mantse: Tarkistin asiakasnumerollasi tilanteen ja huomasin, että liittymäsi nettipaketti on tänään vaihdettu. Luultavasti netti lähtee taas toimimaan, kun käytät puhelimestasi virrat pois ja laitat uudestaan päälle. Ilman edellä mainittua toimenpidettä, saattaa netti jäädä jumiin nettipaketteja muokattaessa. Mikäli ongelma jatkuu, otathan yhteyttä Tekniseen asiakaspalveluumme puh. 0206 90101 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.

  • October 1, 2011
Sillä lähti taas toimimaan. Oli itse asiassa kahdessa puhelimessa sama ongelma,
mutta nyt toimii. Kiitos.