Uusi puhelin ja liittymä, toista päivää käytössä, Vesilahti-tottijärven suunnalla. Eilen netti toimi, tänään ei.
3G verkko katosi. Kuuluvuuskartan mukaan paikalla pitäisi olla paremmat kuuluvuudet, kuin esim.
Elisalla. No, ilman sitä Elisan verkkoa(täydet tolpat) ei tätäkään viestiä olisi saanut lähetettyä.
Eikö kuulukaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.