Sain paperilaskun ja ilmoituksen siittä ettei ilmoittamani sähköposti toimi(outlook.com),aikaisempi Gmail.com toimi mutta luovuin siittä,pitääkö (Sonera omat sivut)asiakastietoihin vielä laittaa rasti johonkin jotta sähköpostiini tulee lasku?
Sivu 1 / 1
Hei Jappex!
Tässä ohjeet Omien Sivujen sähköpostilaskun kytkentään.
Mikäli sähköpostin kytkennässä/lähetyksessä on vikaa niin lisääthän vielä asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen vilkaisemaan mikä siellä mättää. :)
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Tässä ohjeet Omien Sivujen sähköpostilaskun kytkentään.
Mikäli sähköpostin kytkennässä/lähetyksessä on vikaa niin lisääthän vielä asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen vilkaisemaan mikä siellä mättää. :)
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.