Skip to main content

Eikö soneralta löydy nopeempaa letkua?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Juu, tässä olen miettinyt että olisi melkein käyttöä nopeemmallekkin netille, tai ainakin upille, eikö soneralta löydy mittään nettiä jossa uppi olisi 100megaa. DNA:lla sentää on netti jonka nopeus on jopa 200megaa ja uppi on se 100meggaa, eikö sonera pysy kilpailussa mukana vai eikö siellä kukkaan oleta että joku voisi tarvita vähän nopeempaa letkua koneeseensa? vaihtaisin jo nyt DNA:han ellei soppari olisi vielä voimassa. Tällä hetkellä käytössä on 100/10 ja latausnopeus on ihan jees mut uppi ei niinkään :(

2 kommenttia

  • October 24, 2011
Meillä on 1000M/100M pilotti käynnissä kahdessa kohteessa Helsingissä. Muissa valokuitukohteissa maksiminopeus on 100M/10M tai 24M/2M. Tällä hetkellä ei ole tiedossa, ollaanko 1000M nopeutta laajentamassa suuremmalle alueelle. Tiedotamme toki asiasta heti, jos muutoksia tilanteeseen on tulossa.

  • November 23, 2011
luffe kirjoitti:
Juu, tässä olen miettinyt että olisi melkein käyttöä nopeemmallekkin netille, tai ainakin upille, eikö soneralta löydy mittään nettiä jossa uppi olisi 100megaa. DNA:lla sentää on netti jonka nopeus on jopa 200megaa ja uppi on se 100meggaa, eikö sonera pysy kilpailussa mukana vai eikö siellä kukkaan oleta että joku voisi tarvita vähän nopeempaa letkua koneeseensa? vaihtaisin jo nyt DNA:han ellei soppari olisi vielä voimassa. Tällä hetkellä käytössä on 100/10 ja latausnopeus on ihan jees mut uppi ei niinkään :(


pööh turhaa itkua, sillon ku adsl tuli suomeen ni saatiin ilosena kattoa ku tuossa 300metrin päässä haaparannalla jätkät vetää 100megasilla menemää... Suuri ihme on se että saadaan jo kuitenki täällä pohjosessa nauttia 100/5 kaapeliliittymästä, toki välillä toimii miten haluaa, mutta auttaako se valittaminenkaa ku asiakaspalvelusta voidaan sanoa "no otappa joku toinen palveluntarjoaja" HAHAHAHA yritäppä ottaa ku ei ole muita tarjolla.
Mut joo olishan se mainiota saada nopeampaa letkua, vaikkakin sitä hetkeä varmaan täällä pohjoisessa saa odottaa sen 10vuotta?