Eikö soneralta löydy nopeempaa letkua?
Juu, tässä olen miettinyt että olisi melkein käyttöä nopeemmallekkin netille, tai ainakin upille, eikö soneralta löydy mittään nettiä jossa uppi olisi 100megaa. DNA:lla sentää on netti jonka nopeus on jopa 200megaa ja uppi on se 100meggaa, eikö sonera pysy kilpailussa mukana vai eikö siellä kukkaan oleta että joku voisi tarvita vähän nopeempaa letkua koneeseensa? vaihtaisin jo nyt DNA:han ellei soppari olisi vielä voimassa. Tällä hetkellä käytössä on 100/10 ja latausnopeus on ihan jees mut uppi ei niinkään :(
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.