Eikö tosiaan ole sähköpostiosoitetta palvelupyynnöille!? En käytä facebookia tai twitteriä.
Onhan sähköposti kökkö mutta siinä jää talteen hyvin viestiketju ja historia. Ja on se yksityisempi.
Nytkin on ongelma siinä että en pääse näkemään laajakaistaliitymän laskuarkistoa verkossa vaikka olen liittymän omistaja. Omilla sivuilla näen kyllä liittymän suppeat perustiedot mutta nykyistä kuukausihintaa ei näy missään.
Jää varmaan tämäkin ongelma selvittämättä, niinkuin moni muukin Soneran kanssa vastaan tullut ihmetys. Puhelimessa en jaksa roikkua.
Tulee vain sellainen voimaton olo; Soneran kanssa ei voi koskaan kaikki mennä oikein tai onnistua kerralla, aina tulee säätämistä jälkikäteen.
Sivu 1 / 1
Ei se mitään... Tämä foorumi auttaa, elikkäs sinulla on laajakaista käyttäjätunnus esimerkiksi muodossa matti-2 ...
Nykyään tarvitset Sonera tunnuksen että voit käyttää palvelua. Sonera tunnus siis on eri kuin laajakaista tunnus. Tarvitset Sonera tunnuksen luontiin verkkopankki tunnuksen.
Ohjeita tähän löytyy: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen
Nykyään tarvitset Sonera tunnuksen että voit käyttää palvelua. Sonera tunnus siis on eri kuin laajakaista tunnus. Tarvitset Sonera tunnuksen luontiin verkkopankki tunnuksen.
Ohjeita tähän löytyy: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen
Moi manninen_l !
Kuten olkitu jo mainitsikin, laskuarkistoon tarvitaan Sonera tunnukset, jotka luodaan itse verkkopankkitunnuksilla. Tämän jälkeen pääset yhdistämään palvelut Sonera tunnuksiin, josta pääset hallinnoimaan liittymiäsi. olkitu linkkaiskin jo ohjeet tuohon.
Kuten olkitu jo mainitsikin, laskuarkistoon tarvitaan Sonera tunnukset, jotka luodaan itse verkkopankkitunnuksilla. Tämän jälkeen pääset yhdistämään palvelut Sonera tunnuksiin, josta pääset hallinnoimaan liittymiäsi. olkitu linkkaiskin jo ohjeet tuohon.
Moi vaan porukat - minäkin ihmettelen, ettei ole sähköpostiosoitetta, jonne lähettää kysymys tai valitus. En käytä fb:a enkä twitteria, joten niiden osoitetta on ihan turha laittaa. Olen soittanut asioistani eikä puhelimessa tehdyt sopimukset näytä olevan tottapitäviä. Olisi siis mukava saada ne kirjallisena, joihin vedota.
Hei Hyppyytetty!
Vastailinkin sinulle juuri toiseen kysymykseesi hetki sitten joten hoidetaan asia sitä kautta loppuun.
Mitä tulee palvelupyyntöihin niin niitä voi lähettää meille Omien Sivujen kautta. Kun kirjautuu osoitteeseen http://www.sonera.fi/omatsivut Sonera Tunnuksella, löytyy alapalkista lilan värinen kolmio jonka alapuolella lukee "Palvelupyyntö". Sitä klikkaamalla viestin lähetys onnistuu.
Vastailinkin sinulle juuri toiseen kysymykseesi hetki sitten joten hoidetaan asia sitä kautta loppuun.
Mitä tulee palvelupyyntöihin niin niitä voi lähettää meille Omien Sivujen kautta. Kun kirjautuu osoitteeseen http://www.sonera.fi/omatsivut Sonera Tunnuksella, löytyy alapalkista lilan värinen kolmio jonka alapuolella lukee "Palvelupyyntö". Sitä klikkaamalla viestin lähetys onnistuu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.