Eikö tosiaan ole sähköpostiosoitetta palvelupyynnöille!? En käytä facebookia tai twitteriä.
Onhan sähköposti kökkö mutta siinä jää talteen hyvin viestiketju ja historia. Ja on se yksityisempi.
Nytkin on ongelma siinä että en pääse näkemään laajakaistaliitymän laskuarkistoa verkossa vaikka olen liittymän omistaja. Omilla sivuilla näen kyllä liittymän suppeat perustiedot mutta nykyistä kuukausihintaa ei näy missään.
Jää varmaan tämäkin ongelma selvittämättä, niinkuin moni muukin Soneran kanssa vastaan tullut ihmetys. Puhelimessa en jaksa roikkua.
Tulee vain sellainen voimaton olo; Soneran kanssa ei voi koskaan kaikki mennä oikein tai onnistua kerralla, aina tulee säätämistä jälkikäteen.
Eikö tosiaan ole sähköpostiosoitetta palvelupyynnöille!?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.