Skip to main content
Kutta sonera ei saa avattua liittymää. Eilen soitin että miksi ei toimi niin pitää kuulemma odottaa postista tietoa että nettitikku on lunastettu. Soitin eilen ja kerroin että olemme tikun saaneet ja kerroin tikun numeron ja sim kortin numeron mutta ei vaan vieläkään toimi. Pitääkö tässä perua koko tikku ja tilata toiselta jolla toimiin?
Olethan käyttänyt tikkua irti koneestasi? Voit vielä varmuuden vuoksi käyttää sim-kortin pois nettitikusta ja kokeilla sen jälkeen uudelleen.

Mikäli liittymä ei toimi edelleenkään, lähetä mistä tahansa liittymästä tekstiviesti AKTIVOI xxx numeroon 18100. xxx on uuden nettitikun liittymänumero, löydät sen saatekirjeestä. Lisäohjeita löydät Ohjeet ja vinkit - sivuilta.

Pahoittelen ettei asia ole hoitunut asiakaspalvelun kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
OK kokeilen ja palaan taas jos ei toimi. No palaan jokatapauksessa joko kiroillen tai kiitellen 😉
JOKO aloitan kiroilun. Tuli vastausviesti että palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä.... SAA**NA
JOO NYT TOIMII SONERAN NETTITIKKU JA TOIMII VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ. Nopeus per*eestä 0 ja 45kbps välillä eli aivan turhaa on tuo Soneran kartta joka näyttää että meillä olis 3G alue... DNA tikku pelaa kumminkin 4 keraa paremmin toisinaan mutta aina kumminkin paremmin ku Sonera
Ohjeita ja vinkkejä - sivuilla on ohjeistusta nettitikun ongelmatilanteisiin. Jospa sieltä löytyisi ratkaisu vajaaseen nopeuteen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Joo Soneran tikulla avasin YouTubesta 2,57min videon pätkän niin arvaa kauanko meni aukeamiseen???








VASTAUS:
26 minuuttia
Kyllä on hepposet ohjeet Soneralla, juokse pitkin kämppää ja yritä ettiä roikkaa koneen ja tikun väliin. Paskat antaa olla vien tänään tikkunne postiin, vitut*aa vaan kun kartta lupaa 3 g nopeutta mutta todellinen nopeus PER*EESTÄ. turhaan saa ajella edestakaisin kodin ja postin väliä. palataan sitten asiaan jos joskus saatte tällekkin kylälle nopeutta vaikka epäilen, johan täältä lankalinjatkin veitte.

PS PÄIVITTÄKÄÄ EDES KUULUVUUSKARTTANNE AJATASALLE ETTEI IHMISET TULE HUIJATUKSI... VAI ONKO TÄMÄ SAMANLAISTA ASIAKKAIDEN KALASTUSTA KU KESKUSTALLA NUORISOJÄSENIÄ...
Suosittelen soittamaan matkapuhelinpuolen Vikapalveluun 0206 90101, josta saat liittymäkohtaista apua.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Joo soitin ja pakotettiin kone 3 g verkkoon ja tehtiin nopeustesti. heti kun tein se niin nopeus 2,24 ja kuulemma hyvä.. olihan se mutta sen jälkeen olen kokeillut niin yleensä 0.24-0.65 välillä... Alkakaahan etsimään sitä nopeutta sieltä anteeneistanne tännekkin päin....

Vastaa