Eipä toimi Sonera viihde taaskaan. Omat tallennetut ohjelmat näyttää tyhjää (vikakoodi 521). Eikä videovuokraamokaan toimi, vaan näyttää tyhjää.
Aika surkea esitys, varsinkin kun tästä pitää vielä maksaa..
Sivu 1 / 1
Päätin tehdä kunnon listan virhekoodeista http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=67&t=19892&p=91416#p91416
Juu, ei toimi ohjelmakirjasto eikä videovuokraamokaan. Myöskään kirjautuminen mobiiliviihteeseen ei toimi täällä http://www.soneraviihde.fi/#/live
Virhekoodeja pukkaa, 701 ja 10000 mm.
Virhekoodeja pukkaa, 701 ja 10000 mm.
Joo, Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun ei saada yhteyttä ja virhe koodi se 1000.
Koko Viihde taisi kaatua
Koko Viihde taisi kaatua
Borgia_123 kirjoitti: Juu, ei toimi ohjelmakirjasto eikä videovuokraamokaan. Myöskään kirjautuminen mobiiliviihteeseen ei toimi täällä http://www.soneraviihde.fi/#/live
Virhekoodeja pukkaa, 701 ja 10000 mm.
Ei toimi tallennus (virhekoodi 524), eikä Ohjelmakirjasto (virhekoodi 611). On käynnistetty kaikki uudelleen , eikä auta.
Sinne meni Soneran Viihteet... Onneksi netti toimii...
Miksi Soneran asiakaspalvelu ei taaskaan vastaa näihin? Sivun ylälaidassa kehotatte asiakkaita keskustelemaan ja kerrotte olevanne aktiivinen itsekkin. Näyttää siltä, että asiakas"palvelu" toimii yhtä hyvin kuin itse Viihde. Laitoin myös Facebookissa kyselyä, niin kukaan ei vastaa.
Eikö Soneraa kiinnosta nämä ongelmat vai mikä mättää? Miksi toimimattomasta systeemistä pitää maksaa?
Eikö Soneraa kiinnosta nämä ongelmat vai mikä mättää? Miksi toimimattomasta systeemistä pitää maksaa?
Moi Kaikille!
Ilman muuta vastaillaan mutta pientä viivettä vastauksien antamisessa syntyy aina kun vastattavia kysymyksiä on paljon. Toimimme tällä foorumilla arkipäivisin klo 8-20, sama aika myös facebookissa.
Eilen illalla on viihdepalvelussa ollut yleistä häiriötä mm. ohjelmakirjastossa, tallenteissa. Osalla käyttäjistä ongelma on voinut ilmetä täysin toimimattomana palveluna.
Ongelma havaittiin n. klo 21.00 ja se tuli kuntoon saman illan aikana. Jos virheilmoituksia vielä tulee niin kannattaa kokeilla käynnistää laitteet uudestaan.
Ilman muuta vastaillaan mutta pientä viivettä vastauksien antamisessa syntyy aina kun vastattavia kysymyksiä on paljon. Toimimme tällä foorumilla arkipäivisin klo 8-20, sama aika myös facebookissa.
Eilen illalla on viihdepalvelussa ollut yleistä häiriötä mm. ohjelmakirjastossa, tallenteissa. Osalla käyttäjistä ongelma on voinut ilmetä täysin toimimattomana palveluna.
Ongelma havaittiin n. klo 21.00 ja se tuli kuntoon saman illan aikana. Jos virheilmoituksia vielä tulee niin kannattaa kokeilla käynnistää laitteet uudestaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.