Skip to main content

Eka lasku tulematta laajakaista sopimuksen uusinnan jälkeen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei

Tein uuden 2v määräaikaisen sopimuksen laajakaistasta+koti-tv:stä 26.6 lähtien. Milloinkas eka lasku sitten tulee?

1 kommentti

  • July 27, 2012
Hei! Seuraava laskusi on lähdössä sähköpostiisi ensi kuussa. Sopimuksesi näyttää olevan uusittu ja kunnossa. Mukavaa, että päätit jatkaa kanssamme!