Kun avasin laajakaistayhteyden, ilmoitin olevani ulkomailla ja pyysin laskutuksen ilman paperia ja suoraan tililtäni! Nyt ei ole laskutuksesta tietoakaan, eikä Soneran käyttätunnuskaan toimi!!! Mitäs nyt?
Sivu 1 / 1
Jos et pääse Omille sivuille, ei käytännössä muuta mahdollisuutta ole kuin soittaa asiakaspalveluumme. Jos tiedät kuitenkin käyttäjätunnuksen ja olet lisännyt tietoihisi Omilla sivuilla matkapuhelinnumeron, voit tilata tekstiviestinä uuden salasanan täällä.
Laajakaistaliittymissämme on käytössä jälkilaskutus, emmekä lähetä alle 20 euron suuruisia laskuja. Jos liittymä on suhteellisen uusi tai sen kuukausimaksu on jäänyt alle 20 euron, on mahdollista että liittymästä ei vielä ole laskua muodostunut.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Laajakaistaliittymissämme on käytössä jälkilaskutus, emmekä lähetä alle 20 euron suuruisia laskuja. Jos liittymä on suhteellisen uusi tai sen kuukausimaksu on jäänyt alle 20 euron, on mahdollista että liittymästä ei vielä ole laskua muodostunut.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.