Skip to main content

Elokuvan vuokrauksista.

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Oliko että koti-tv:een tilaajille oli maksuttomia vuokrauksia 5kpl? Muistelisin että puhelimessa aspasta joskus olisi asiasta mainittu, mutta kun en mistää lapusta enää tunnu löytävän mainintaa asiasta. Ja onko niissä joku aikaraja milloin pitäisi käyttää?

2 kommenttia

  • January 18, 2011
Koti tv:n kampanjaan kuuluu kanavapakettien lisäksi 5 maksutonta elokuvavuokrausta. Etu tulee käyttää ennen maksuttomien kanavapakettien päättymistä. Sinun liittymän osalta tämä tarkoittaa, että etu on käytettävä 31.3.2011 mennessä.

  • January 18, 2011
Kiitoksia infosta.